FOTO: Novi izgled i nova specijalna kolekcija popularnih cipelica

Autor: Božica Babić , 28. kolovoz 2015. u 15:24
Foto: Press

Na razvoju proizvoda, te novoj brend strategiji i vizualnom identitetu Frodda Ivančica je više od godinu dana surađivala s agencijom Brandoctor, dok je agencija Brigada bila zadužena za novi prodajni koncept.

Froddo prodavaonica u zagrebačkom šoping centru Avenue Mall prva je u nizu prodajnih lokacija u kojima će  tvrtka Ivančica kroz redizajn prostora predstaviti novousvojenu brend strategiju, izvijestili su danas iz te kompanije čija je primarna djelatnost proizvodnja dječje obuće.

Na razvoju proizvoda, te novoj brend strategiji i vizualnom identitetu Frodda Ivančica je više od godinu dana surađivala s agencijom Brandoctor, dok je agencija Brigada bila zadužena za novi prodajni koncept.

Novootvorena Froddo prodavaonica u Avenue Mallu prostire se na 37 četvornih metara, te na potpuno nov način ilustrira ne samo prirodnost i kvalitetu obuće već i individualnost djece, a u jednom dijelu uređen je i dječji kutak za igru.

Novo brendiranje i vizualni identitet  njihovih novouređenih prodajnih prostora temeljit će se, ističu u Ivančici, na činjenici kako je svako dječje stopalo, baš kao i svako dijete, različito. Na tom je tragu i novi slogan – "Svaki korak je tvoja priča" kojim Froddo želi istaknuti različitost djece te iz Ivančice poručuje roditeljima da su djeca koja rastu izvan "kalupa" sretnija i ostavljaju upečatljivije otiske.

U novootvorenom prostoru promovirana je i nova kolekcija za jesen-zimu, kreirana u suradnji s ortopedima, dječjim psiholozima, dizajnerima, brending agencijom Brandoctor, ali i s roditeljima, ističu u Ivančici. Cijela kolekcija prilagođena je uzrastu i anatomiji stopala te, posebno naglašavaju, proizvedena na ekološki način bez štetnih tvari i spojeva kao što je Chrom – VI.  

Najveća novost u ponudi Frodda, hvale se iz Ivančice, personalizirane su tenisice koje djeca mogu oblikovati svojim crtežom i imenom. Stoga uz svaki par tenisica dolazi dar, to je flomaster kojim se želi potaknuti dječja mašta i kreativnost. Trag koji ostavljaju flomasteri, tvrde u Ivančici, lako se briše te omogućava iznova ukrašavanje tenisica koliko god i kako god mali vlasnici žele.

Ivančica ima sjedište u Ivancu gdje je osnovana 1946. godine.Asortiman tržištu nudi kroz više od 300 prodajnih mjesta, od kojih je 35 u vlastitoj maloprodaji,  u Hrvatskoj te još 30 zemalja Europe, Azije i Amerike, a prodaju obavlja i putem dva web shopa. Tvrtka je izvozno orijentirana, u inozemstvu ostvari više od 70 posto prihoda. Zapošljava više od 700 djelatnika s prosječnim radnim stažom u tvrtki od 15 godina, hvale se u Ivančici.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close