FOTO: Na novom terminalu zagrebačke Zračne luke otvorene dvije nove trgovine čije je uređenje koštalo 7 milijuna kuna

Autor: Poslovni.hr , 30. ožujak 2017. u 11:53
Foto: foto press

U 2016. godini SDA Hrvatska ostvarila je rast prihoda od prodaje od 16 posto u odnosu na godinu prije, čime je nastavila kontinuirani rast prodaje koji bilježi od ulaska na hrvatsko tržište krajem 2014. godine.

U sklopu novoga terminala zagrebačke Zračne luke Franje Tuđmana tvrtka SDA Hrvatska otvorila je dva nova prodajna prostora Aelia Duty Free i The Fashion Place, u čije je uređenje uložila gotovo 7 milijuna kuna. Novi i veći prodajni prostori donose još bogatiju i atraktivniju ponudu parfumerijskih i gastronomskih proizvoda te modnih dodataka, a dodatno je proširena i ponuda hrvatskih proizvoda.

U 2016. godini SDA Hrvatska ostvarila je rast prihoda od prodaje od 16 posto u odnosu na godinu prije, čime je nastavila kontinuirani rast prodaje koji bilježi od ulaska na hrvatsko tržište krajem 2014. godine. Nastavak rasta prodaje i poslovnih rezultata očekuje se i u ovoj godini s obzirom na proširenje ponude te očekivani rast broja putnika i turista na novom terminalu zagrebačke zračne luke.

Novi prostori Aelia Duty Free i The Fashion Place uređeni su u skladu s najsuvremenijim svjetskim trendovima uređenja putničkih trgovina (travel shop) uz zadržavanje walk through koncepta. Posebna je pozornost posvećena uređenju prodajnoga prostora u kojemu je izložena ponuda hrvatskih proizvoda te u kojemu su iskorišteni hrvatski motivi da bi se dodatno istaknula atraktivnost Hrvatske kao turističke destinacije i njezine gastronomske ponude.

„Aelia Duty Free kao jedna od vodećih svjetskih maloprodajnih trgovina na zračnim lukama pri uređivanju prostorija u svim se državama koristi jedinstvenim konceptom kako bi osigurao globalnu prepoznatljivost, ali je unutar njega razvijen i poseban koncept Sense of Place kojim se posebno ističe pripadnost određenoj državi i destinaciji. Taj smo koncept sada uveli i u zagrebačku trgovinu koristeći se motivima šestinskih kišobrana, hrvatskoga veza te za priobalna područja karakterističnoga kamenog poda“, izjavila je direktorica tvrtke SDA Hrvatska Željka Fičko.

Od ulaska zagrebačke trgovine u lanac Aelia Duty Free prodaja hrvatskih proizvoda povećana je za 50 posto, i kontinuirano raste te su domaći proizvodi dobili još više prostora u novoj trgovini Aelia Duty Free.

„Sada hrvatski proizvodi čine već gotovo 20 posto naše ponude. Surađujemo s više od 70 hrvatskih dobavljača kao što su Kraš, Badel, Aura, Natura tartufi, Bioaromatica, Sirana Gligora, Madirazza, Đanić, Maraska i mnogi drugi s vrhunskim i prepoznatljivim proizvodima te na najbolji način prezentiraju bogatstvo hrvatske gastronomske ponude. Među najprodavanijim su domaćim proizvodima vina i ostala alkoholna pića, maslinova ulja, sirevi, ručno rađeni slatkiši te proizvodi od tartufa“, ističe Željka Fičko.

Aelia Duty Free cijenama je i do 30 posto povoljniji u odnosu na parfumerijske prodavaonice na hrvatskome tržištu, a cjenovno je konkurentan i sličnim travel shopovima u europskim zračnim lukama te stoga jednako atraktivan i turistima i domaćim putnicima. Uz to i na novom je terminalu dostupna usluga Shop&Collect koja domaćim putnicima omogućuje da kupljene proizvode preuzmu poslije povratka s putovanja.

Zagrebački Aelia Duty Free nudi brojne ekskluzivne proizvode – dekorativne kozmetike Smash Box, Bare Minerals, Benefit i The Body Shop na hrvatskom su tržištu dostupne isključivo na ovome mjestu, a u ponudi je i niz proizvoda izrađenih isključivo za travel shopove iz linija hrvatskom tržištu inače dobro poznatih vrhunskih kozmetičkih brendova kao što su YSL, Clarins, Clinique, Estee Lauder, Armani i Guerlain.

Trgovina The Fashion Place nudi pak atraktivan izbor luksuznih modnih dodataka poput satova Tag Heuer i Tissot, nakita Pandora, Swarovski i Michael Kors, sunčanih naočala Ray Ban, Chloe, Tom Ford, Michael Kors, Celine i Maui Jim te torbi Furla i Armani Jeans.

Komentirajte prvi

New Report

Close