FOTO: Mame odabrale najbolje proizvode

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 26. siječanj 2018. u 14:31
Foto: Sanjin Strukić / Pixsell

Najboljim je čipsom proglašen Lorenz Crunchips, Piko salama u kategoriji posebnih salama, najboljom čokoladom Toblerone, a Nestle baby desert proglašen je najboljim mliječnim desertom za bebe i djecu.

Rezultati prošle godine pokrenutog istraživanja Odabrale mame kojim se mjeri zadovoljstvo potrošača uslugama i proizvodima i u kojem glavnu riječ u ocjenjivanju imaju hrvatske mame predstavljeni su u petak u Zagrebu.

U tri je mjeseca, pojasnio je na proglašenju pobjednika u pojedinim kategorijama i dodjeli nagrada direktor projekta Tihomir Kovač, anketirano više od 8 tisuća majki koje su dale oko 59 tisuća ocjena za 347 proizvoda koji se mogu pronaći na hrvatskom tržištu. Tako su hrvatske mame Faks Helizim proglasile najboljim deterdžentom, Ornel najboljim omekšivačem, Labudov Meri Merino pobijedio je među deterdžentima za osjetljivo rublje, a Dove među gelovima za tuširanje. Što se tiče prehrambenih proizvoda, ABC krem sir najbolji je mliječni namaz prema mišljenju mama, Clarum kore za pite i savijače najbolji su proizvod u svojoj potkategoriji, među tjesteninama pobjedu je odnijela riječka Paštarija, a Gavrilović je 'rasturio' u kategorijama trajnih narezaka, zatim paštete, šunke u ovitku i hrenovki.

Najboljim je čipsom proglašen Lorenz Crunchips, Piko salama u kategoriji posebnih salama, najboljom čokoladom Toblerone, a Nestle baby desert proglašen je najboljim mliječnim desertom za bebe i djecu. Organizatori kažu da vjeruju kako su mame najkvalificiranije za davanje najbolje preporuke za kupnju nekog proizvoda ili korištenje neke usluge, pa je upravo na toj ideji i nastao marketinški koncept Odabrale mame.

"Projekt Odabrale mame provodi se online te planiramo nastaviti i dalje na mjesečnoj razini istraživati kategorije roba i usluga koje redovito koristimo i kupujemo za naša kućanstva. Za ovaj smo se pristup odlučili jer majke najčešće i uglavnom vode računa o nabavci namirnica te zdravlju svojih ukućana, a svoje zadovoljstvo određenim proizvodima dijele s prijateljima i obitelji", komentirao je začetnik projekta Kovač. Pobjednički proizvodi imaju pravo na isticanje oznake da su im svoje povjerenje dale hrvatske mame što, dodao je, može samo pozitivno djelovati na njihovu reputaciju. Istaknuo je pri tome da se uglavnom ne radi o proizvodima koji su na tržištu poznati po najviše akcija ili najnižim cijenama već onim proizvodima koji se ističu isključivo svojom kvalitetom. Navedeno je potvrdila i kazališna i televizijska glumica Marijana Mikulić, ujedno i ambasadorica projekta.

"Oznaku Odabrale mame prepoznala sam kao izvrstan i neophodan kompas pri kupnji za sebe i obitelj te je zbog toga odlučila i podržati. Osim toga, ona mamama uvelike olakšava kupnju jer sada točno znamo koje proizvode valja uključiti u potrošačku košaricu", poručila je Mikulić. 

Komentirajte prvi

New Report

Close