FlixBus je u samo godinu dana na hrvatskom tržištu utrostručio broj putnika tijekom ljetne sezone, objavili su iz te tvrtke.
Dodaju da se pozitivan trend osjeća i na globalnoj razini. U susjednoj Italiji gdje je FlixBus nedavno proslavio dvije godine rada, a s kojom je Hrvatska sada dobro povezana, prije svega s Rimom, Venecijom, Milanom i Torinom, broj putnika narastao je za 70 posto dok je u Europi, uzimajući u obzir sve države u kojima je FlixBus prisutan, broj putnika naputnike rastao za 30 posto.
Uz glavni grad Zagreb, za FlixBusa najpopularnija destinacija i ove su sezone je Split, a visoko su se popele i Rijeka te Pula. Nešto se promijenio i redoslijed top destinacija u smjeru inozemstva, tako da su uz München nove najtraženije destinacije postale Ljubljana, Beč i Budimpešta. Kako pojašnjava Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju, dolazak FlixBusa je uspio promijeniti i unaprijediti putovanje autobusom kao prihvatljivo za veći broj ljudi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu