FlixBus preko Combisa nudi izlete svojim putnicima

Autor: Bernard Ivezić , 25. siječanj 2019. u 06:33
Za putnike iz Njemačke i Austrije u Zagreb/ Borna Filić/PIXSELL

Tvrtka kći HT-a razvila platformu za prodaju izleta i drugih izvanpansionskih sadržaja.

Combis, najveći hrvatski sistemski integrator i tvrtka u sastavu grupe Hrvatski telekom, ugovorila je suradnju s FlixBusom, jednim od najvećih europskih autobusnih prijevoznika na digitalizaciji turističkih izleta u Hrvatskoj.

Putnici FlixBusa na relacijama iz Njemačke, Austrije i Italije prema Zagrebu dobit će QR kodove koje će moći skenirati i odmah preko mobitela rezervirati izlete. Uslugu zvanu Excursor tvrtka Combis predstavila je početkom prošle godine. Riječ je o platformi za prodaju izleta i drugih izvanpansionskih sadržaja. Combisu je taj posao interesantan, jer je taj segment najbrže rastući dio turizma u Hrvatskoj. U užem smislu obuhvaća tržište vrijedno 1,9 milijardi kuna, a u širem tržište od čak pet milijardi kuna.

Mladen Gregović, član Uprave za operacije u Combisu kaže da je Excursor donosi izuzetan potencijal digitalizacije turizma. "Razmišljajući o neiskorištenom vremenu koje imamo tijekom putovanja autobusom, osmislili smo suradnju s FlixBusom i odlučili maksimalno iskoristiti potencijal vremena koji ima strani turist koji putuje u Hrvatsku", kaže Gregović.

Prema HGK, koji se poziva na podatke Instituta za turizam, u 2017. je u Hrvatskoj zabilježeno 17,4 milijuna turističkih dolazaka. Dnevno su na smještaj plaćali 38,8 eura, a na izvanpansionsku ponudu i više, 40 eura. Usto, to je prva godina u kojoj je izvanpansionska potrošna premašila pansionsku pa se iz toga procjenjuje da je, u širem smislu, riječ o tržištu od pet milijardi kuna. U užem smislu, turisti na izlete dnevno troše 15 eura te se iz toga može zaključiti da je riječ o tržištu vrijednom 1,9 milijardi kuna. U posljednje četiri godine ta se brojka udvostručila. 

Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE South regiju kaže da je FlixBus usmjeren inovacijama u poslovanju. "Od samih početaka smo kombinacija tehnološkog startupa, online kupovine i prijevozničke tvrtke i to je naša formula uspjeha. Potencijal pružanja nove usluge na tako jednostavan način kao što je uz excursor, pruža novo i inovativno iskustvo", zaključuje Čebohin.

Komentirajte prvi

New Report

Close