DUUDI: Uvjeti za kupnju Hotela Maestral tržišno neprihvatljivi

Autor: Poslovni.hr/Hina , 17. rujan 2014. u 12:29
Mladen Pejnović, šef DUUDI-ja (Patrik Macek/PIXSELL)

Tako je neuspješno završio drugi krug privatizacije te dubrovačke hotelijerske tvrtku, započet još krajem veljače.

Uvjeti prodaje većinskog državnog udjela u Hotelima Maestral očito su bili tržišno neprihvatljivi potencijalnim investitorima te će se oni detaljno analizirati i najvjerojatnije će se pripremiti novi natječaj, kažu iz Državnog ureda za upravljanje državnom imovinom (DUUDI), komentirajući na upit Hine činjenicu da za tu tvrtku nije stigla nijedna obvezujuća ponuda.

Tako je neuspješno završio drugi krug privatizacije te dubrovačke hotelijerske tvrtku, započet još krajem veljače.

U drugom, obvezujućem krugu natječaja za prodaju 68,25 posto dionica Hotela Maestral u državnom vlasništvu tražilo se početnih 168,3 milijuna kuna te još 90 milijuna za ulaganja i to iz vlastitih sredstava investitora u roku od najviše tri godine, pri čemu bi svi smještajni objekti trebali biti na razini najmanje četiri zvjezdice.

Iz DUUDI-ja podsjećaju da su u tom drugom krugu uvjeti bili definirani sukladno odluci Upravnog vijeća CERP-a od 1. srpnja ove godine, odnosno, kako kažu, početna cijena definirana je sukladno zakonu i uredbi, temeljem procjene ovlaštenog investicijskog/financijskog savjetnika, a uvjeti su bili usuglašeni s nadležnim ministarstvom.

Rok za podnošenje obvezujućih ponuda za tu kupnju istekao je 9. rujna ove godine. Nitko od potencijalno zainteresiranih 18 ponuđača, koji su u prvom neobvezujućem krugu poslali pismo namjere, nije podnio obvezujuće ponude u roku od 60 dana od poziva CERP-a. Kako kažu iz DUUDI-ja, u tome roku bila je otkupljena samo jedna ponudbena dokumentacija.

Inače, pri kraju je drugi, obvezujući krug natječaja za kupnju većinskih državnih udjela za hotelske tvrtke Imperial s Raba i dubrovački Plat. Zasad je jedino poznato da je za Imperial u prvom krugu stiglo 10 pisama interesa, a za Plat 15, a kako Hina neslužbeno doznaje iz turističkog sektora, više šanse za prodaju ima Imperial – za njega se očekuju se dvije-tri jake ponude.

Komentari (4)
Pogledajte sve

Njihova soba u rasadu postiže veću cijenu nego nečije **** zvjezdice?

Stvarno su se proslavili, nema sta….

ide izborna godina, dali farsu od natječaja! Privid, mi nekaj delamo ?? Barem kuže na ovom portalu, dok večini tupavog naroda toliko isprali mozak da i dalje puše partijska sranja

New Report

Close