Dubinska analiza poduzetništva

Autor: Poslovni dnevnik , 21. siječanj 2014. u 22:00
Poslovni dnevnik pokrenuo godišnji projekt promocije malih i srednjih poduzetnika

Poslovni dnevnik pokrenuo godišnji projekt promocije malih i srednjih poduzetnika.

Malo i srednje poduzetništvo u Hrvatskoj generira preko 40 posto ukupnog izvoza realnog sektora te zapošljava više od 65 posto svih zaposlenih.

U želji da potakne upravo taj segment i upozna javnost s pokretačima hrvatskog gospodarstva, Poslovni dnevnik je odlučio pokrenuti projekt Poslovni uzlet. Cilj je odabrati 500 najuspješnijih malih i srednjih poduzetnika u Hrvatskoj koji su proteklih pet godina ostvarili rast prihoda, broja zaposlenih i ocjene boniteta te im, uz pomoć partnera, pružiti alate i edukacije da postanu još bolji i uspješniji. Da 500 najboljih ne bi bilo izabrano samo iz najrazvijenijih područja, Hrvatska je podijeljena u pet regija – istočnu Hrvatsku, središnju i sjeverozapadnu Hrvatsku, Grad Zagreb, Istru, Primorje i gorsku Hrvatsku te južnu Hrvatsku.

Iz tih će regija, biti odabrano po stotinu najuspješnijih prema devet kriterija EFQM poslovne izvrsnosti. U sklopu projekta detaljno će biti predstavljene specifičnosti svake od regija te će se analizirati stanje segmenta malog i srednjeg poduzetništva u svakoj pojedinoj županiji. Cilj je dubinski analizirati situaciju, istražiti potencijale te skrenuti pozornost javnosti na njih. Projekt će trajati cijelu godinu, a u sklopu njega će se održati dvije regionalne te jedna nacionalna manifestacija na kojoj će biti proglašena tri najbolja poduzetnika u zemlji.

Komentirajte prvi

New Report

Close