Dovršena prva faza proširenja Arena Centra za približno 2.000 m2, a dolaze i novi brendovi

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine.

Otvaranjem preuređenih i proširenih trgovina Intersport i Stradivarius, dovršena je prva faza proširenja Arena Centra u sklopu koje je i do sad najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli dodatno proširen za približno 2.000 m2 od planiranih 5.500 m2.

Do kraja godine očekuje se dovršetak druge faze preuređenja koje će donijeti dodatnih 3500m2, kao i ulazak novih brendova u Arena Centar.

U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine. 

„Ovako značajno ulaganje prije isteka prvog desetljeća centra nije uobičajeno i pokazatelj je važnosti i uspješnosti Arena Centra na tržištu. Na proširenje smo se odlučili zbog velikog interesa novih brendova za ulazak u Arena Centar, ali i zbog zahtjeva postojećih zakupaca za proširenjem svojih trgovina. To je i najbolji pokazatelj odličnog poslovanja trgovaca u Arena Centru kao i popularnosti Arena Centra među kupcima. Od samog otvaranja mi smo strateški fokusirani na zadovoljstvo i vjernost kupaca, čije interese i tijekom ovog preuređenja stavljamo na prvo mjesto.“ rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve