Dovršena prva faza proširenja Arena Centra za približno 2.000 m2, a dolaze i novi brendovi

Autor: Poslovni.hr , 13. lipanj 2018. u 11:31
Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine.

Otvaranjem preuređenih i proširenih trgovina Intersport i Stradivarius, dovršena je prva faza proširenja Arena Centra u sklopu koje je i do sad najveći trgovački centar u hrvatskoj metropoli dodatno proširen za približno 2.000 m2 od planiranih 5.500 m2.

Do kraja godine očekuje se dovršetak druge faze preuređenja koje će donijeti dodatnih 3500m2, kao i ulazak novih brendova u Arena Centar.

U 2019. godini planira se i otvorenje retail parka ispred zapadnog dijela centra što će Arena Centru donijeti novih 8000 m2 prodajne površine. 

„Ovako značajno ulaganje prije isteka prvog desetljeća centra nije uobičajeno i pokazatelj je važnosti i uspješnosti Arena Centra na tržištu. Na proširenje smo se odlučili zbog velikog interesa novih brendova za ulazak u Arena Centar, ali i zbog zahtjeva postojećih zakupaca za proširenjem svojih trgovina. To je i najbolji pokazatelj odličnog poslovanja trgovaca u Arena Centru kao i popularnosti Arena Centra među kupcima. Od samog otvaranja mi smo strateški fokusirani na zadovoljstvo i vjernost kupaca, čije interese i tijekom ovog preuređenja stavljamo na prvo mjesto.“ rekao je Tomislav Dekalić, direktor Arena Centra.

Komentirajte prvi

New Report

Close