Domaće tržište nezasitno online dostavom hrane

Autor: Bernard Ivezić, Ana Maria Filipović Grčić , 20. veljača 2018. u 22:00
I iz Burger Kinga potvrđuju da je dostava smjer kojim će njihovo poslovanje krenuti u Hrvatskoj/FOTOLIA

Tržištu online naručivanje hrane pridružio se i eKupi, u manje od pet mjeseci privukli su 110 restorana i više od 4,5 tisuća korisnika.

Mogućnost naručivanja hrane online i dostave do kućnog praga usluga je koja dominira prehrambenom industrijom i ta je sve raširenija navika kupaca promijenila čak i poslovne strategije vodećih globalnih brendova.

KFC je mogućnost dostave u Hrvatskoj uveo u suradnji s web i mobilnim servisom za naručivanje hrane, Pauzom.hr, a i McDonald's je potvrdio da će kroz dvije godine nakon debija ove usluge u Europi, i na našem terenu uvesti tu mogućnost, dok iz Burger Kinga potvrđuju da je dostava smjer kojim će njihovo poslovanje krenuti u Hrvatskoj, ali nešto kasnije.

Udvostručili zaradu
Imajući na umu popularnost navedenih brendova jasno je da tržište naručivanja, a time i dostave, postaje sve dinamičnije. Kako je i ranije pisao Poslovni dnevnik, najuspješniji domaći servis za povezivanje restorana s klijentima 2017. godine bila je upravo Pauza.hr, u sastavu njemačke grupacije Delivery Hero, koja je te godine udvostručila profit na 1,15 milijuna kuna. U pozadini ekspanzije usluga online naručivanja želja je kupaca da im isporuka doručka, ručka ili večere do kućnih vrata bude nadomak jednog klika mišem, a svi restorani koji to svojim klijentima omoguće pokazuju zavidnu razinu osluškivanja njihovih potreba, njihov je komentar. 

"Naš koncept zasnovan je na povezivanju korisnika s restoranima, a oni su dalje samostalno odgovorni za isporuku. Naši korisnici cijene raznolikost I veselimo se novim partnerima na Pauzi.hr", komentirali su direktori servisa Pauza.hr Elmira Majerić i Gábor Szórád.Svojedobno je i Uber najavljivao da će u Hrvatskoj ponuditi uslugu dostave hrane UberEATS, ali to još nisu realizirali. 

Prilika se ne propušta
Priliku su prepoznali drugi igrači, pa se tržištu online naručivanja hrane početkom ove godine pridružio domaći servis s dobro razgranatom logističkom mrežom –  eKupi. U manje od pet mjeseci privukli su, potvrdili su za Poslovni dnevnik, 110 restorana i više od 4,5 tisuća krajnjih korisnika. Novi servis kao dio eKupi platforme koristi svu njenu infrastrukturu od dosega kupaca, mogućnosti kartičnog i gotovinskog plaćanja te marketinške aktivnosti. 

"Restoranima smo omogućili novi, digitalni kanal kojim povećavaju svoju prodaju te pritom ne zaračunavamo naknadu za proviziju za korištenje svih naših mogućnosti", komentirala je Irena Langer Breznik, članica uprave eKupi.

McDonald'sov je projekt dostave, saznali smo, još u fazi planiranja i razmatranja hoće li dostavu obavljati njihovi djelatnici ili vanjski partneri. Što se tiče Burger Kinga, u Hrvatskoj prisutnog zastupstvom tvrtke Kraljevi restorani, o uvođenju dostave razmišljaju u kontekstu budućeg razvoja.  "Iskustva drugih tržišta, primjerice njemačkoga, daju naslutiti kako će usluga i kod nas biti uspješna te dobro prihvaćena", poručili su iz Burger King Hrvatska. 

Komentirajte prvi

New Report

Close