Dobre online ocjene izravno dižu prihod

Autor: Marija Crnjak , 18. svibanj 2016. u 22:00
Najmanji utjecaj na prihod online reputacija ima u segmentu budget hotela/FOTOLIA

Porast TripAdvisor ocjene od 0,1 bod luksuznim hotelima donosi porast RevPAR-a od čak 7,1 euro.

Dobra online reputacija stečena kvalitetom usluge, ali i aktivno upravljanje reputacijom putem društvenih mreža i drugih kanala, izravno utječu na rast prihoda hotela. Taj je utjecaj najjači u segmentu 'upscale' i luksuznih hotela, pokazala je analiza konzultanata kuće Horwath HTL Zagreb napravljena na temelju ocjena TripAdvisora i analize rezultata poslovanja hotela.

U Horwathu ističu da je riječ o prvoj analizi odnosa online reputacije i hotelskih performansi na globalnoj razini. "U istraživanju provedenom na 112 odmorišnih hotela na obali Hrvatske i Crne Gore dokazali smo stupanj međuovisnosti ocjena hotela na TripAdvisoru i prihoda smještaja po sobi (RevPAR) te dali preporuke hotelijerima za efikasno unapređenje hotelske online reputacije. Naime, online ocjene postaju sve značajnije i one danas potencijalnim putnicima predstavljaju glavni izvor informacija, postajući tako ključni marketinški kanal neposrednog prijenosa informacija o hotelima diljem svijeta", kaže Sanja Čižmar iz Horwatha.

Pokazalo se tako da porast TripAdvisor ocjene od 0,1 bod luksuznim hotelima donosi porast RevPAR-a od čak 7,1 eura, dok jednak porast ocjene upper midscale segmentu hotela donosi porast RevPAR-a od 1,6 eura. Imućni putnici postaju, naime, svjesni vrijednosti i uz izvanredan doživljaj traže dobar odnos vrijednosti za novac.

Najmanji utjecaj na prihod online reputacija ima u segmentu budget hotela, jer su oni orijentirani na cjenovno osjetljivije goste, a primarni distribucijski kanal su klasične putničke agencije i turoperateri. U Horwathu napominju da je proaktivno upravljanje online reputacijom od ključnog značenja za podizanje prihoda, čega je svjesno 73 posto anketiranih hotelijera u istraživanju TripAdvisora, zbog čega ulaganje u upravljanje online reputacijom raste znatno brže nego ulaganje u ostale marketinške aktivnosti.

Komentirajte prvi

New Report

Close