Digitalizacijom hotelskih usluga 
do veće šanse za produljenje sezone

Autor: Bernard Ivezić , 08. listopad 2017. u 22:00
Foto: PD

Objekt u Vrbniku prvi u RH s cjelovitim rješenjem HT-a za Wi-Fi, IPTV, prijavu i odjavu gosta…

Hrvatski telekom kani postati tržišni lider u ponudi ICT rješenja u turizmu. Najveći telekom u Hrvatskoj u petak je na Krku predstavljajući Hotel budućnosti, prvo svoje cjelovito rješenje digitalizacije hotela, objavio da je s različitim ICT uslugama već prisutan u 150 hotela u Hrvatskoj. To znači da već sada petini hotela u zemlji nudi usluge koje su izvan njegova temeljnog poslovanja – ponude telefona i brzog interneta. Povrh toga, u branši se procjenjuje da bi se do 2020. ukupan broj hotela u Hrvatskoj mogao povećati za 50% što telekomu otvara dodatan prostor za rast. Prvi HT-ov Hotel budućnosti mali je obiteljski hotel Vinotel Gospoja na Krku. Njegov vlasnik Franjo Toljanić kaže da su HT-ov dugogodišnji partner, počevši od telefona, te da su u ovaj projekt ušli kao nastavak te suradnje.

“Gosti danas više ne koriste telefon u hotelu, ali im je presudno da nudimo brzi pristup internetu preko Wi-Fi-ja, zatim IPTV, a sada će moći koristiti i mobilnu aplikaciju, jer to je trend komuniciranja koji gosti danas preferiraju. Mi smo kroz ovaj projekt dobili i rješenje za lakše upravljanje hotelom”, kaže Toljanić.

Ivana Beli Oštarčević, direktorica odjela za ICT ponudu HT-a navodi da su projekt digitalizacije Gospoje realizirali u mjesec dana. Hotel omogućuje gostu da sve usluge od prijave i odjave, kao i narudžbi i rezervacija usluga hotela, napravi preko mobilne aplikacije.

“To je naše prvo cjelovito takvo rješenje i realizirali smo ga s partnerima te takvu fleksibilnost i mogućnosti možemo ponuditi i drugim hotelima”, kaže Beli Oštarčević. Vrbnički hotel dobio je novi hotelski menadžment sustav, tzv. PMS, koji je razvila domaća tvrtka Remaris. Novi IPTV sustav realiziran je u partnerstvu HT-a i domaće tvrtke Cronex, dok je integraciju svih sustava i mobilnu aplikaciju za krajnjega korisnika napravila tvrtka-kći HT-a Combis. Saša Kramar, član Uprave HT-a za poslovne korisnike kaže da im je plan digitalizirati hrvatski turizam.

“Želimo pomoći hotelima da budu spremni natjecati se s globalnom konkurencijom i pomoći im da sezonu produlje s tri na 12 mjeseci”, zaključuje Kramar.   

Komentirajte prvi

New Report

Close