Croatia osiguranje (CO) dosad je zaprimilo 52 odštetna zahtjeva klijenata Generalturista koji su uplatili turističke aranžmane prije nešto što je Uprava agencije zatražila pokretanje stečaja.
U Croatia osiguranju, s kojim je Generalturist ugovorio osiguranje jamčevine za paket-aranžmane, nemaju informaciju o konačnu broju oštećenih putnika, pa time ni o ukupnu iznosu sredstava koji će osiguravatelj morati izdvojiti za odštetne zahtjeve. Napominju, međutim, da će, sukladno uvjetima iz ugovora, nadoknaditi svu imovinsku štetu koju su pretrpjeli putnici. Povrat novca putnici mogu očekivati najkasnije u roku 30 dana od zaprimanja dokumentacije koju osiguravatelju šalje Generalturist kako bi se utvrdio točan iznos odštete.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu