CO odbio isplatiti odštetu jer je zakasnila jedan dan

Autor: Marija Crnjak , 20. travanj 2012. u 10:55

Croatia osiguranje odbila je isplatiti odštetu klijentici Generalturista u stečaju Aleksandri Kundid, koja je s propašću agencije ostala bez skoro 7 tisuća kuna i putovanja u Sloveniju. Kundid tvrdi da je uredno ispunila zahtjev, no u Croatia osiguranju tvrde da su podmirili sve svoje obveze oštećenim Generalturistovim kupcima. Doduše, ogradili su se, samo onima koji su svoje aranžmane uplatili do 19. siječnja ove godine.

Tog je dana, naime, Generalturist proglasio insolventnost i nakon toga više nije niti smio primati kupce, jer njihove uplate nisu bile osigurane. Kundid je aranžman za Sloveniju uplatila 20. siječnja u Praškoj ulici, a početkom veljače, tjedan uoči putovanja dobila obavijest da je uplata propala jer agencija nije platila hotel u Sloveniji. Po uputi iz Generalturista klijentica je uputila odštetni zahtjev Croatia osiguranju za uplaćeni aranžman, s priloženom dokumentacijom, ali bez koristi.“Croatia osiguranje odbila je pozitivno riješiti moj zahtjev jer je aranžman ugovoren nakon nastupanja osiguranog slučaja. Smatram da je osiguravatelj trebao poduzeti sve da se dan nakon stupanja u insolventnost ime Croatia Osiguranja ne pojavljuje na dokumentima koje izdaje Generalturist.”, upozorava Kundid. U Croatia osiguranju potvrđuju da su ‘bili prisiljeni odbiti odštetni zahtjev, odnosno prema ugovoru s Generalturistom ne mogu obaviti povrat novca jer je aranžman ugovoren jedan dan nakon nastupanja osiguranog slučaja’. Osiguravatelji su do sad primili 179 odštetnih zahtjeva te isplatili novac za 112 aranžmana, dok su ostali u obradi. Do zaključenja broja bivši vlasnik Generalturista Zoran Pečarević nije bio dostupan za komentar, a nije poznato koliko je još kupaca ‘zakasnilo’ sa svojom uplatom poput A. Kundid.

Komentari (1)
Pogledajte sve

pa nije to humanitarna ustanova

New Report

Close