Četiri strateška projekta temelj turističkog Master plana

Autor: Ana Maria Filipović Grčić , 21. kolovoz 2017. u 15:43
Župan Goran Pauk/Hrvoje Jelavić/PIXSELL

Inovativnost i održivost vodeće su smjernice, velika pažnja na razvoju poduzetništva.

Razvojna agencija Šibensko – kninske županije u petak je objavila novi Master plan turizma Šibensko-kninske županije (ŠKŽ) do 2020. godine, strateški dokument koji određuje prioritete održivog turističkog razvoja.

Usvojila ga je i Županijska skupština ŠKŽ-a, čime je isti spreman za provedbu.  Potvrdio je to Poslovnom dnevniku župan Šibensko – kninski Goran Pauk te otkrio i koja su četiri strateška projekta čija je realizacija ovom Strategijom predviđena.

"Definirali smo pet ciljeva turističkog razvoja gdje se kao prvi izdvaja razvoj inovativnih turističkih proizvoda i održivo gospodarenje turističkim resursima, a uz to i razvoj turističke infrastrukture i povezanih usluga. Jednako je važno i stvaranje povoljnih uvjeta za konsolidaciju i razvoj poduzetništva, osiguravanje prepoznatljivosti regije Šibenik – Dalmacija te širenje na referentna turistička tržišta", pojasnio je.

Dodaje da je tu i povećanje efikasnosti i kompetitivnosti upravljanja i organizacije turističkog sustava regije. "Što se tiče projekata, govorimo o zaštiti tradicijske suhozidne gradnje na širem području grada Vodica nazvanom Hereditas, zatim o turističkoj valorizaciji Kanala sv. Ante u koju spada i revitalizacija tvrđave Sv. Nikole kao i gradnja sadržaja na plaži Minerskoj i gradnji Centra kompetencija u turizmu te projektom i nastojanjima da se Dinara u cilju daljnje turističke valorizacije proglasi parkom prirode", istaknuo je župan Goran Pauk. 

Komentirajte prvi

New Report

Close