CBA se pridružio Dioni, Kerumu i Tommyju

Autor: Božica Babić; Sandra Livajić , 19. studeni 2008. u 20:00

Za ovu godinu očekuju prihod od gotovo 8 mlrd. kn

Maloprodajni lanci Kerum, Diona i Tommy i sedam članica CBA grupe osnovali su zajedničku tvrtku Narodni trgovački lanac (NTL), objavljeno je u srijedu u Splitu. Prema rezultatima iz poslovnih izvješća za 2007., ukupno ostvareni prihod iznosio je 5,95 milijardi kuna, dok za ovu godinu očekuju prihod od gotovo osam milijardi kuna, sada raspolažu sa 1000 trgovina i broje 11.000 zaposlenika.

Rast prihoda
“U sljedeće dvije godine prihod na domaćem tržištu planiramo povećati na 10 milijardi kuna”, kazao je Josip Milavić, vlasnik omiškog Studenca, vodećeg lanca u CBA grupi koju uz Studenac čine Bakmaz iz Zadra, Biljemerkant iz Osijeka, Boso iz Vinkovaca, IDIS iz Siska, PEMO iz Dubrovnika te Trgonom Novog Marofa. NTL računa na više od 17 posto udjela na domaćem tržištu čime će, najavljuju, sustići vodećeg među konkurencijom, Todorićev Konzum. “Nismo opasnost za Todorića, i on će biti naš kupac jer je s nama Gavrilović, vlasnik petrinjske mesne industrije”, naglasio je Željko Kerum, dodajući kako je NTL “pokorio cijelu Hrvatsku”. Kerum najavljuje da se NTL grupa planira širiti u regiju, na tržišta bivše države. “NTL je sto posto hrvatski lanac pa je ovo i dodatna prilika za domaće proizvođače, za plasiranje proizvodnog asortimana”, ističe Kerum.




Promjena imena
Od 1. siječnja sve trgovine iz nove grupacije promijenit će ime u Narodni trgovački lanac. Izjednačit će se i visina plaća zaposlenih u lancu, a najavljeno je i snižavanje cijena u maloprodaji, što je posljedica racionalizacije poslovanja. Na pitanje očekuju li da će posljedice gospodarske krize ostaviti traga u maloprodaji, Kerum je uzvratio da je trgovina posljednja branša koja će osjetiti krizu. Kerum će se okrenuti i drugim projektima, u prvom redu turizmu. I Kerum i Milavić su se uz trgovinu posljednjih godina bavili turizmom kupujući hotele. Nakon spajanja u jedan trgovački lanac Kerum i Milavić najavljuju i tješnju suradnju u turističkom biznisu. “Imamo planove u vezi sa spajanjem i u ostalim branšama poslovanja, bit ćemo najjača tvrtka u Hrvatskoj”, uvjeren je Željko Kerum. Vlasnici tvrtki nisu otkrili na čemu počiva njihovo poslovno povezivanje, ali Poslovni dnevnik doznaje da ipak nije do kraja realizirana Kerumova najava o kapitalnom udruživanju nekoliko trgovaca.

Komentirajte prvi

New Report

Close