Cattunar za Metro proizveo novu marku, vino Terra Unica

Autor: Božica Babić , 02. ožujak 2014. u 22:00
Istarski vinar Franco Cattunar za Metro će proizvesti 150 tisuća butelja vina

Vino Terra Unica trebalo bi se prodavati i izvan Hrvatske u nekoj od 29 zemalja u kojima Metro posluje.

Istarski vinar Franco Cattunar u skupini je pedesetak hrvatskih poduzetnika koji sve uspješnije surađuju s tvrtkom Metro Cash & Carry i preko polica tog moćnog internacionalnog trgovca svoje proizvode plasiraju kupcima ne samo kroz osam ovdašnjih veleprodajnih objekata nego i na više svjetskih tržišta na kojima Metro posluje.

Cattunar je ekskluzivno za Metro proizveo novu robnu marku, vino istarsku malvaziju Terra Unica. Prvi puta predstavljena je na dvodnevnom Festivalu poslovnih rješenja održanom krajem prošlog tjedna u dva zagrebačka objekta Metrou u Sesvetama i Jankomiru uz odaziv više od 5000 poslovnih partnera-kupaca asortimana iz ponude Metroa. Za vinariju Cattunar ovaj ugovor s Metroom na samom startu suradnje znači obvezu dodatne proizvodnje 150 tisuća butelja, a osvoji li Terra Unica, što se očekuje, nepca kupaca ugovarat će se i nove količine.

"Metro svojim partnerima uvijek nastoji osigurati nove poslovne prilike te nam je zadovoljstvo što se i Franco Cattunar pridružio grupi u kojoj je danas više od 50 hrvatskih proizvođača uključenih u naš program trgovačkih robnih marki. Radimo i na tome da se Terra Unica uskoro nađe i izvan granica Hrvatske u nekoj od 29 zemalja u kojima Metro posluje", najavio je na festivalu Tomislav Brajević, direktor nabave suhe prehrane u tvrtki Metro Cash & Carry.Ni Cattunar tom prigodom nije skrivao kako od novog projekta ima velika očekivanja. "Apsolutno mi je zadovoljstvo vidjeti moja vina na policama Metroa. Višestruko nagrađivana vina uzgojenih sorti dorađuju se i njeguju u našim vlastitim podrumskim kapacitetima, a u suradnji s Metro Cash & Carry Hrvatska nastala je nova linija Terra Unica koja će kupcima, među kojima su brojni hotelijeri i ugostitelji, približiti istarska vina u njihovu najboljem izdanju", naglasio je Franco Cattunar.

Metro Hrvatska posljednjih nekoliko godina intenzivirao je svoju suradnju i s kupcima i sa dobavljačima pružanjem izravnih savjeta i pomoći kako bi se i oni razvijali te unaprijedili svoje poslovanje. Tako kupcima, vlasnicima malih obiteljskih trgovina kroz "Moj dućan" projekt pokrenut 2010. pruža logistiku da lakše opstanu na sve trusnijem maloprodajnom tržištu. Dobavljačima, hrvatskoj prerađivačkoj industriji, otvaranjem svojih polica daje priliku za povećanje proizvodnje i širenje poslovanja jer, kroz sustav Metroa svoje proizvode plasiraju profesionalnim kupcima u 15 svjetskih zemalja, među kojima su Rusija, Poljska i Moldavija.

Poslovna rješenja

Veliki interes

Festival poslovnih rješenja Metro je tijekom veljače održao u Splitu, Zadru, Rijeci, Osijeku te Zagrebu i privukao više od 12.000 malih i srednjih poduzetnika. Svi su imali prigodu saznali najnovije trendove u poslovanju i dobiti individualne savjete i stručnu pomoć u razradi vlastitih poslovnih rješenja.

Komentirajte prvi

New Report

Close