Časopis “Destination Croatie” u Francuskoj o hrvatskoj ponudi

Autor: Poslovni.hr/Hina , 23. ožujak 2015. u 16:08
Foto: Boris Šćitar/Večernji list/PIXSELL

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Parizu u suradnji s francuskom izdavačkom kućom Milan Presse sudjelovalo je u izdavanju časopisa “Destination Croatie” koji na 100-ak stranica otkriva detalje o hrvatskoj turističkoj ponudi.

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Parizu u suradnji s francuskom izdavačkom kućom Milan Presse sudjelovalo je u izdavanju časopisa "Destination Croatie" koji na 100-ak stranica otkriva detalje o hrvatskoj turističkoj ponudi.

O tome su u ponedjeljak izvijestili iz Glavnog ureda HTZ-a dodajući da je taj časopis tiskan u 100 tisuća primjeraka te da je na prodajnim mjestima u Francuskoj dostupan od 19. ožujka.

U tom je časopisu hrvatska turistička ponuda predstavljena na malo drugačiji način nego je uobičajeno u sličnim izdanjima i turističkim vodičima, pogotovo jer francuski autori na vrlo zanimljiv način obrađuju teme iz unutrašnjosti zemlje prikazujući Hrvatsku idealnom odmorišnom destinacijom za cijelu godinu, a ne samo ljeto.

"S francuskog smo tržišta lani ostvarili gotovo 1,8 milijuna noćenja ili 1,3 posto više nego u 2013., dok ove godine očekujemo da će se trend rasta nastaviti, čemu će sigurno dodatno pridonijeti aktivnosti HTZ-a poput s ovim časopisom", kazao je u povodu tog izdanja direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.

U časopisu njegova glavna urednica Florence Gares, oduševljena kulturnim naslijeđem, ljepotama prirode te bogatom poviješću Hrvatske, u predgovoru naglašava da je neke hrvatske destinacije nemoguće definirati jer sažimaju tolike različitosti poput prekrasnog umjetničkog djela u kojem se isprepliću različite struje.

Hrvatsku opisuje i kao "jedno veličanstveno umjetničko djelo s tisuću boja".

U časopisu se govori i o hrvatskoj gastronomiji za koju autori ističu da predstavlja umjetnost prezentacije te bogatstvo mnogih utjecaja kroz prošlost, a daju i preporuke gdje se u Hrvatskoj može dobro pojesti, pri čemu nisu zaboravljene ni lokalne delicije.

Projekt su uz HTZ podržali i Croatia Airlines i više hrvatskih hotelskih kuća te nekoliko francuskih touroperatora.

Komentirajte prvi

New Report

Close