Budućim dizajnerima smiješi se rad za luksuzni brend vjenčanica

Autor: Lucija Špiljak , 06. svibanj 2019. u 14:04
Vlasnica brenda Ivana Bilić kaže da imaju 4500 klijentica u cijelom svijetu

Studenti će moći izrađivati vizualni sadržaj – katalog, a u tvrtki će imati praksu i dobiti šansu za zapošljavanje.

Dok je većina salona za vjenčanice orijentirana isključivo na prodaju, brend luksuznih dizajnerskih vjenčanica Royal Bride vodeći je na tržištu zbog – proizvodnje. Ivana Bilić, vlasnica brenda, na ideju o otvaranju salona došla je u New Yorku, a nakon studija i MBA programa na ZŠEM-u zasukala je rukave i stvorila u Hrvatskoj brend koji  već 11 godina uspješno posluje na europskim i svjetskim tržištima, od Azerbajdžana do Kine. 

U Zagrebu najveći u regiji
Royal Bride kroz mjesec dana u centru Zagreba otvara najveći salon vjenčanica u regiji, u kojem će spajati svečanu vjenčanu i mušku modu. "Naša baza je Hrvatska. Možda je čudno na prvu, no postoji još proizvodnja i kod nas. Nismo svi pobjegli, iako je ovdje najskuplje i komplicirano proizvoditi. Prisutni smo u Europi i svijetu kroz klijente, a uskoro i franšizere", priča nam Ivana Bilić i dodaje da je, unatoč nepovoljnoj klimi za razvoj proizvodnje, pozicija zemlje odlična i pristupačna pa je lakše širiti posao.

Prednost brenda je, kaže vlasnica, mogućnost brze reakcije na želje tržišta i pružanje custom proizvoda po high end standardu. "Prije više od 10 godina bili smo sretni kad bi jedan klijent prepoznao našu kvalitetu jer nije bilo Instagram i drugih društvenih mreža za brži kontakt s klijentom. Danas smo ponosni i sretni s više od 4500 klijentica", ističe dizajnerica. Njezin tim odlučio je krenuti korak dalje u poslovanju kroz – obrazovanje.

U suradnji s Visokim učilištem Algebra studentima 3. godine preddiplomskog studija dizajna ponudit će iskustvo rada na stvarnim projektima, uključujući mentoriranu nastavu, praksu, obilazak agencije i brainstorminge. Studenti će tako sudjelovati u izradi vizualnog sadržaja – kataloga za Royal Bride. Projekt će u sklopu kolegija Vizualno oblikovanje trajati mjesec dana, nakon čega će njihovi radovi biti predstavljeni na izložbi.

Voditelj studija dizajna na Algebri dr. Siniša Bogdanović ističe da je cilj studentima dati da sami kreiraju sadržaj kroz izradu digitalnog i tiskanog kataloga te se po završetku studija bolje pozicioniraju na tržištu rada. Ivana Bilić je održala uvodno predavanje, nakon čega su studenti otišli u salon. "Uskoro se bliže i prezentacije projekata pred odborom koji čine dekan, profesori i ja, odabrat ćemo najbolje. Nagrade su mogućnost prakse u našoj tvrtki, produkcija kataloga, novčana nagrada i mogućnost rada kod nas nakon studija", kaže Bilić. 

Tiskani i digitalni format
Katalog se izrađuje na hrvatskom i engleskom u tiskanom i digitalnom obliku kako bi Royal Bride pokrio sve kanale, od sajmova u Hrvatskoj do stranih klijenata putem onlinea. "Cilj je upoznati potencijalne klijente s našim poslovanjem na drugačiji, interaktivan način", ističe poduzetnica. Royal Bride tim trenutačno broji 11 članova, od toga 10 žena. Bilić će ukazati na problem ljudskih resursa, posebno u tekstilnoj industriji.

"Većina ima problema ne samo s manjkom, već i kvalitetom radne snage. Mlade ne zanima krojački posao, imaju averziju možda zbog tvornica i načina rada ranije, iako je on danas vrlo tražen i, smatram, pun potencijala. Kreirate svojim rukama nešto što će nekome biti u sjećanju cijeli život. Ovaj posao je raznovrstan i kreativan, a samo je nebo granica kad razvijete neku vještinu i postanete stručnjak", smatra Ivana Bilić.

Komentirajte prvi

New Report

Close