Bruketa&Žinić OM postigli dogovor s WPP-om

Robert Anic/PIXSELL Robert Anic/PIXSELL

Bruketa&Žinić OM, jedna od najviše nagrađivanih agencija u Hrvatskoj i regiji, objavila je postizanje dogovora s najvećom svjetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju.

Bruketa&Žinić OM, jedna od najviše nagrađivanih agencija u Hrvatskoj i regiji, objavila je postizanje dogovora s najvećom svjetskom komunikacijskom grupacijom WPP o njihovom investiranju u agenciju. Ovo je prva investicija ovakve vrste u Hrvatskoj. Bruketa&Žinić OM djelovat će u sklopu WPP-ove Grey Group pa će se agencija preimenovati u Bruketa&Žinić&Grey. Grey Zagreb će se pripojiti zajedničkoj kompaniji, a pod tim imenom će djelovati i ostale Grey agencije u regiji. Davor Bruketa i Nikola Žinić i dalje će voditi agenciju.

Iz Bruketa&Žinić OM pojašnjavaju kako bi se dogovor trebao realizirati najkasnije do srpnja 2017., te kako će o njegovoj realizaciji pravovremeno obavijestiti javnost. Realizacija ovog dogovora ojačat će poziciju WPP-a u regiji, a za Bruketa&Žinić OM otvorit će se nove prilike na preko 40 tržišta na kojima djeluje grupacija.

 “Drago nam je što Bruketa&Žinić postaju naši partneri. Ovaj dogovor predstavlja još jedan korak naprijed u širenju sposobnosti i kritične mase Greya Europa u ovoj važnoj regiji”, izjavio je James R. Heekin III, Predsjednik Uprave Grey Grupe.

Alain Groenendaal, predsjednik Uprave Grey Europe poručuje kako su pratili razvoj agencije Bruketa&Žinić OM otkada ih je Advertising Age prepoznao kao najbolju međunarodnu malu agenciju. 

˝Ulaganje i interes WPP-a dobra je vijest za kreativnu industriju s ovih prostora. Dugo smo razgovarali s našim budućim partnerima, kako kreirati novu vrijednost. Naravno, zainteresirani smo za alate i uvide koje posjeduje ova globalna mreža, ali još više od toga, vjerujemo u potencijal formalnog i neformalnog umrežavanja na globalnoj razini. Velika je to prilika za nas i naše klijente. Naš je dosadašnji rast proizašao iz partnerstva s inovativnim kompanijama i talentiranim i ambicioznim pojedinicima. Pridruživanje WPP-u pruža nam priliku za ponovno širenje vlastitih granica˝, Davor Bruketa, partner agencije Bruketa&Žinić OM. 

Nikola Žinić, partner agencije Bruketa&Žinić OM,  ističe kako je od kada su postavili digitalni kanal u središte  svog integriranog komunikacijskog procesa agencija ostvarila veliki rast, a samo u protekloj godini potpisali su ugovore s Addiko Bankom, Coca-Colom i VIPnetom.

˝Ulazak u WPP-ovu globalnu mrežu vidimo kao jednako značajan i transformativan za naš rast i uspjeh. Njihova vjera u naše potencijale dat će nam vjerodostojnost i na tržištima na kojima nismo do sada bili prisutni.˝, zaključuje Žinić. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!