Broj neosiguranih vozila manji šest puta nego 2009.

Autor: Marta Duić , 18. listopad 2016. u 21:59
S predstavljanja nove kampanje HUO-a i MUP-a/Sanjin Strukić/PIXSELL

Kad su počinjali kampanju bilo 300.000 neosiguranih auta, danas 50.000.

Hrvatski ured za osiguranje (HUO) i MUP najavili su novi ciklus kampanje Stop neosiguranim vozilima. Cilj je dodatno smanjenje broja neosiguranih i nergistiranih vozila te informiranje građana.

Hrvoje Pauković, direktor HUO-a, istaknuo je kako na hrvatskim cestama prevladavaju pretežno stara vozila, a prosjek je 13 godina, što čini posljedice prometnih nesreća daleko težima. "Zato su ciljevi kampanje represivne i edukacijske prirode. Kazne za neosigurana vozila mogu dosegnuti čak i 50.000 kn. Svi građani koji misle da ne moraju produljiti policu osiguranja varaju se.

Naime, i oni dobivaju kaznu od 700 kn. Iako HUO plaća odštetu svim oštećenima, ako ste neosigurani ta se naknada potražuje u cijelosti naknadno. Mi se tim problemom bavimo svakodnevno, i želimo poslati poruku građanima da se ponašaju odgovorno", rekao je Pauković. Igor Komorski, pomoćnik direktora HUO-a, rekao je kako je od 2009., kad sepočela provoditi kampanja, broj neosiguranih vozila pao sa 300.000 na  50.000. Smanjili su i štete po neosiguranim vozilima 75% te vjeruju da će događanja edukativnog karaktera na Cvjetnom trgu ove subote i ono 5. studenoga u Zadru dodatno smanjiti te porazne brojke.

Istakno je da su se osim Zagreba odlučili za Zadar jer Dalmacija i otoci imaju  velik broj neosiguranih vozila. "Unatoč mnogim prometnim nesrećama u posljednje vrijeme, statistika je na našoj strani. U usporedbi s 2015. bilježimo manje poginulih i teško ozlijeđenih, a sankcionirali smo više od 600.000 vozača ove godine. Pomoću radarskih uređaja za mjerenje brzine s ugrađenim sustavom za automatsko prepoznavanje registarskih pločic i uređajima namijenjenima samo za automatsko prepoznavanje registarskih pločica identificirat ćemo prekršaje i poduzeti odgovarajuće mjere", rekao je Josip Mataija, v.d. voditelja Službe za sigurnost cestovnog prometa MUP-a. 

Komentirajte prvi

New Report

Close