Boljke znamo već 30 godina, treba provesti strategije

Autor: Josipa Ban /VLM , 13. studeni 2012. u 22:00
Ministar turizma Veljko Ostojić/PIX

Najbolji smo u onome što nam je Bog dao, a najlošiji u ponudi zabave, kupnje i sporta…

Hrvatski turizam treba graditi sustavno, s vizijom, ne smije se zaboraviti da je to industrija emocija. Uspjet ćemo ako uspijemo pružiti nezaboravnu emociju, rekao je Veljko Ostojić, ministar turizma, na panelu "Kako će Hrvatska (p)ostati turistička zvijezda u EU?" u organizaciji Veleučilišta VERN.

Sudionici su naglasili važnost stvaranja novog proizvoda u turizmu. Složili su se kako u tom pogledu Hrvatska ima velike, ali neiskorištene potencijale. Tako je ministar Ostojić naveo primjer jedrenja, istaknuvši kako bismo upravo u tom segmentu mogli profilirati kao svjetski atraktivna destinacija. Složio se s njime i Kristian Šustar, predsjednik Udruge poslodavaca u hotelijerstvu, istaknuvši pak biciklizam i golf kao posebne niše našeg turizma. Upozorio je, međutim, na to da smo po pitanju destinacijskog menadžmenta još na samim počecima. Sa 34. mjestom na svijetu, 24. u Europi te 8. na Mediteranu (od devet zemalja) ne stojimo dobro ni kad je riječ o konkurentnosti u turizmu. Siniša Horak, istraživač Instituta za turizam te voditelj tima za izradu nove Strategije turizma, podsjetio je na to da smo najbolje ocijenjeni u onome što nam je Bog dao, a najlošiji smo u ponudi zabave, kupnje i sporta. "Iako to znamo već 30 godina, ništa učinjeno ništa, razvojni su dokumenti uvijek stajali u ladicama. Dolaskom nove ekipe ipak su puhnuli pozitivni vjetrovi", smatra Horak. Ministar Ostojić podsjetio je opet na to da je turizam važan sektor za ukupno gospodarstvo i BDP jer će ove godine donijeti bar sedam milijardi eura od inozemnog turizma i oko 800 milijuna eura od domaćeg. Smatra da su učinci turizma i veći od tih iznosa, a to će, najavio je, pokazati turistička satelitska bilanca koja će se u Hrvatskoj raditi dogodine. 

Komentirajte prvi

New Report

Close