Bluesun Hotels&Resorts: 2 posto je bolja prodaja soba u odnosu na isto vrijeme prošle godine

Autor: Poslovni.hr/H , 24. ožujak 2019. u 08:27
Foto: Marijan Susenj/Pixsell

Za sami Uskrs će imati šest otvorenih hotela, uz one u Bolu i Tučepima još u Brelima, Supetru i Starigradu Paklenica, pri čemu kažu da im “ove sezone svakako u prilog ide kasniji termin Uskrsa i njegova blizina Prazniku rada zbog čega je i popunjenost u drugoj polovini travnja bolja od prošlogodišnje”.

Hotelska grupacija Bluesun Hotels&Resorts u sastavu Sunce koncerna trenutno bilježi 2 posto bolju prodaju soba u odnosu na isto vrijeme prošle godine, uz napomenu da prodaja za cijelu sezonu 2019. ide prema očekivanjima, ističu za Hinu iz te grupacije.

"Što se tiče dinamike prodaje, primjetna je ove godine nešto usporenija prodaja glavne sezone kod touroperatora, dok istovremeno bilježimo izrazito povećan broj direktnih rezervacija za isto razdoblje", otkriva predsjednik Uprave Sunce koncerna Tonči Boras

Naglašava i da su sa pripremom ove sezone krenuli vrlo rano, odmah po završetku lanjske, već u listopadu prošle godine, i to kroz organizacijske promjene, implementaciju novih prodajnih i marketinških alata (CRM) i kontinuiranu edukaciju prodajnih djelatnika.

Time su, kako kaže, stvorili preduvjete za značajan porast udjela vlastitog prodajnog kanala, što već sada daje vidljive rezultate, a važnim drži i što su za ovu godinu predvidjeli nastavak prošlogodišnjeg trenda 'last minute' prodaje.

Osim porasta prodaje soba, iz te grupacije ističu da imaju i porast udjela kongresnog turizma, sa povećanom potražnjom za održavanjem seminara i kongresa u predsezoni.

"Podizanjem razine kvalitete naših hotela i njihovih sadržaja napravili smo veliki iskorak u kongresnom turizmu te ove godine ukupno kroz travanj i svibanj u odnosu na iste mjesece prošle godine imamo već trostruko više rezerviranih  noćenja u MICE ili kongresnom segmentu u cijelom lancu, a posebice za hotel Algu koji je trenutno u završnoj fazi renovacije", ističe direktor upravljanja prihodima Bluesuna Stjepko Šošić.

Dodaje i da sa svim touroperatorima nastavljaju dugogodišnju suradnju, te da kroz redovitu komunikaciju prate kretanje prodaje s glavnih emitivnih tržišta, što su u Bluesun hotelima i dalje njemačko, skandinavsko, francusko i britansko.

Kasniji Uskrs i prvosvibanjski praznici dobri za popunjenost

Hotele u grupaciji počinju otvarati, kako najavljuju, krajem ožujka, najprije u Bolu i i Tučepima, a do kraja travnja i prvosvibanjskih blagdana većina će hotela biti otvorena.

Za sami Uskrs će imati šest otvorenih hotela, uz one u Bolu i Tučepima još u Brelima, Supetru i Starigradu Paklenica, pri čemu kažu da im "ove sezone svakako u prilog ide kasniji termin Uskrsa i njegova blizina Prazniku rada zbog čega je i popunjenost u drugoj polovini travnja bolja od prošlogodišnje".

"Bluesun hoteli su u predsezoni izuzetno dobro popunjeni tradicionalnim grupama autobusera iz Njemačke i Austrije, kojima je Makarska rivijera gdje su naši hoteli zbog svog položaja idealna kao baza za jednodnevne izlete, dok je Bol na Braču prepoznat kod sportskih grupa zbog najvećeg teniskog centra na Jadranu i uređenih biciklističkih staza", kažu iz te grupacije.

Napominju i da dobru potražnju i prodaju bilježe i sa paketima za Praznik rada, pri čemu iznose primjer 70 mobilnih kućica u Bluesun kampu Paklenica u Starigradu Paklenici, koje su već za te termine rasprodane, a za Praznik rada prema dosadašnjem iskustvu i dinamici prodaje očekuju i punu popunjenost svih hotela.

Nakon Praznika rada, već s prvim vikendom u svibnju kreću letovi sa skandinavskog i francuskog tržišta, s kojih posljednjih godina bilježe kontinuirani rast dolazaka, te ukupno vjeruju da će im i ova godina donijeti pozitive poslovne rezultate.

Sunce koncern u 2018. sa 13 posto višim poslovnim prihodima

Iznose i podatke o poslovanju prošle godine, u kojoj je Sunce koncern ostvario 426,8 milijuna kuna poslovnih prihoda ili gotovo 13 posto više nego u 2017., dok je dvoznamenkasti rast ostvaren i kod operativne zarade (EBITDA) te neto dobiti.

"EBITDA je u 2018. dosegla razinu od 106,3 milijuna kuna, što je bilo povećanje od 19,5 milijuna kuna ili za 22,5 posto u odnosu na 2017. Neto dobit je u odnosu na 2017. porasla na 35 milijuna kuna, odnosno za 14,4 milijuna kuna ili čak 70 posto", otkrivaju iz te grupacije, ističući da je u Bluesun hotelima prošle godine ostvareno gotovo 940 tisuća noćenja ili 6 posto više nego u 2017.

Komentirajte prvi

New Report

Close