bio&bio trgovine obilježile svoj dan inovativnošću

Hrvatska 9.5.2013. 17:15 Objava za medije

Danas su bio&bio trgovine u zagrebačkom Matisu, u društvu vjernih kupaca, partnera i predstavnika medija obilježile desetu godinu svog rada, odnosno "zdrave veze" sa svojim kupcima. Danas su prepoznate kao mjesta provjerene i sigurne kupnje ekoloških proizvoda te zadovoljavaju potrebe urbanog čovjeka koji razmišlja eko(logično).

Fotografija preuzeta s portala croenergo.eu

Autor/Fotografija naslovnice: © Portal croenergo.eu (T.M.) / ENERGO MEDIA SERVIS / WWW.DINERSPOSEBNOZAVAS.HR

Danas su bio&bio trgovine u zagrebačkom Matisu, u društvu vjernih kupaca, partnera i predstavnika medija obilježile desetu godinu svog rada, odnosno "zdrave veze" sa svojim kupcima. Danas su prepoznate kao mjesta provjerene i sigurne kupnje ekoloških proizvoda te zadovoljavaju potrebe urbanog čovjeka koji razmišlja eko(logično).

Na događanju su se prisutnima obratili kreatori samog koncepta: direktorica Biovege Jadranka Boban Pejić i Zlatko Pejić, direktor razvoja i strateških projekata Biovege. Svoja su razmišljanja podijelili i ekopoljoprivrednik iz Slavonije - Damir Rosipal čije se povrće može pronaći u bio&bio te "najstariji" bio&bio djelatnik Mina Vuković. Originalna samostojeća kuharica Eliksir te nove uniforme od organski uzgojenog pamuka by Brokula&Ž samo su neki od noviteta, a tijekom svibnja u bio&bio trgovinama posjetitelji će moći uživati u brojnim rođendanskim degustacijama. Na događanju su viđeni Almira Osmanović, Mirna Maras, Mario Valentić i Damir Hoyka – vjerni bio&bio kupci.

'Powered by portal croenergo.eu'  

Prva bio&bio trgovina otvorena je 2003 g. u zagrebačkoj Jurišićevoj ulici. Inovativni i originalan hrvatski koncept bio&bio trgovina razvio se iz entuzijazma i pionirskog rada koji je pratio i razvoj ekološkog pokreta diljem svijeta. Od pionirskih dana bio&bio trgovina, prije deset godina, do danas otvoreno je ukupno 12 trgovina u Zagrebu, Splitu, Dubrovniku, Rijeci, Puli, Varaždinu i Osijeku , kao i atraktivni bio&bio web portal kao trinaesta, virtualna trgovina. Provjereni, certificirani organski i prirodni proizvodi od cjelovitih sastojaka, te jedinstvena usluga kredibilnog savjetovanja uz odgovornost i posvećenost u poslovanju, oduvijek su bile temeljne vrijednosti i obećanje bio&bio kupcima koji već deset godina prepoznaju autentičnost te ukazuju povjerenje. 

Po riječima voditeljice poslovanja bio&bio Žane Hinek, vrlo je važno za bio&bio koncept da svaki proizvod u ponudi moramo poželjeti konzumirati i mi sami, mora biti cjelovit i eko-logičan po svim kriterijima. Članovi bio&bio tima imaju slične životne svjetonazore i ciljeve, visoki stupanj odgovornosti, etičke i poslovne kompetencije, a te vrijednosti dijele i sa svojim partnerima i suradnicima. 

Brokula&Ž osmislili su ekskluzivno za bio&bio djelatnike uniforme od organski uzgojenog pamuka koje će od sada biti dio novog urbanog imagea idealno usklađenog s potrebama djelatnika bio&bio trgovina. Davor Bruketa iz reklamne agencije Bruketa&Žinić OM koja je jedan od pokretača brenda Brokula&Ž je tom prilikom izjavio: "bio&bio i Brokula&Ž su logični partneri i veseli me ova suradnja koja dokazuje da kvalitetne domaće inicijative imaju budućnost."

Praktična, atraktivno ilustrirana i vrlo originalna samostojeća kuharica pod nazivom "Eliksir" privukla je pažnju prisutnih. U njoj su najbolji shake&blend recepti koje su osmislili sami bio&bio djelatnici koji nisu samo prodavači već i iskusni educirani savjetnici, svi redom poznati kao strastveni istraživači svijeta zdrave prehrane. Ovu ćete kuharicu rado koristiti jer na duhovit način predstavlja pomoć u užurbanom stilu života urbanog čovjeka, koji traži jednostavna i učinkovita rješenja. 

Djelotvornost sastojaka je svojim savjetima i komentarima potvrdila klinička nutricionistkinja doc. dr. sc. Darija Vranešić Bender. Prva samostojeća bio&bio kuharica tiskana je na 100% recikliranom papiru. Atraktivna i originalna shake&blend kuharica "Eliksir" dostupna je ekskluzivno u bio&bio trgovinama po cijeni od 39,90kn.

BIOVEGA je dobitnik dvostruke nagrade GREENOVATION 2012. i jedan od nositelja oznake GREEN MARK 2012.-2017. Nagrada GREENOVATION, koju dodjeljuje Savez za energetiku Zagreba i tvrtka ENERGO MEDIA SERVIS, 2012. godine u kategoriji najbolji ukupni program hrvatskog zelenog gospodarstva dodijeljena je grupaciji BIOVEGA za projekt "Grupacija BIOVEGA - Biovega d.o.o., Makronova d.o.o., Planetopija d.o.o. i Bio-Zrno d.o.o.". Također, najboljom menadžericom hrvatskog zelenog gospodarstva 2012. godine proglašena je gospođa Jadranka Boban Pejić iz tvrtke Biovega d.o.o. za projekt "Biovega d.o.o. - proizvodnja prirodne hrane, trgovina i usluge". Zanimljiva je činjenica kako je jedan od ovogodišnjih dobitnika nagrade GREENOVATION i BROKULA&Ž, koja je također postala nositeljicom oznake GREEN MARK 2013.-2018. [TM]
 

  1. Ključne riječi
  2. Biovega d.o.o.
  3. Greenvest
  4. sajam Greenvest

Samo registrirani korisnici mogu komentirati

Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje!

Prijavi se ovdje!

Povratak na vrh