Billa: Naši radnici ne zadiru u privatnost kupaca

Autor: Nikolina Buljan / VLM , 21. veljača 2013. u 14:16
Billa demantira da njihovi prodavači narušavaju privatnost kupaca (Photo: Davor Puklavec/PIXSELL)

Billa demantrira da njihovi zaposlenici narušavaju privatnost kupaca pitajući ih jesu li nezaposleni

Imaju li pravo zapolsenici Bille na blagajni ispitivati kupce jesu li nezaposleni ili jesu li u mirovini? Tako je otprilike glasilo pitanje koje smo postavili povodom provođenja akcije u Billi za umirovljenike i nezaposlene. Raspavljalo se o načinu na koji bi Billa na primjeren način mogla obavijestiti kupce o svojoj akciji, a da ih pred ostalim kupcima u redu ne dovodi u neugodan položaj.

Ipak, iz Bille kažu da se nema o čemu raspravljati jer njihovi zaposlenici ne postavljaju ovakva pitanja, iako smo mi iz 'prve ruke' saznali da se to ipak događa: Na blagajni u Billi: Imate li karticu za bodove? Želite li je imati?… Jeste li nezaposleni?

"Billa ima posebnu akciju za umirovljenike i jedina u Hrvatskoj, za nezaposlene utorkom do 14.00 sati, kada tim građanima omogućujemo kupovinu s popustom od 10%.

Naši radnici u supermarketima ne zadiru u privatnost naših kupaca, niti im postavljaju pitanja koja ste naveli u svojem upitu (mada se neki kupci znaju i “naljutiti” jer ih blagajnice nisu podsjetile na popust), upravo zbog zaštite privatnosti i statusa svakog kupca.


Pobrinuli smo se za dobru promidžbu putem svih medija (TV, radio, tisak, vlastiti letak, plakati na prodajnim mjestima te obavijesti na svakoj blagajni) te kupci sami odlučuju o korištenju navedenog popusta i o tome obavještavaju blagajnice prije zaključenja računa", javljaju iz Bille.
 

Komentirajte prvi

New Report

Close