Atlantic: Argeta uskoro opet u Lidlu, a ni Konzum nismo otpisali

Autor: Danijela Jozić / VLM , 20. ožujak 2013. u 22:01
U njemačkome diskontnom lancu nema poznatoga Atlanticova brenda/PIX

Zastoj u isporuci Lidlu, tvrde u Atlantic grupi, riješit će do kraja tjedna. No, i dalje ne uspijevaju postići ugovor s Agrokorovim Konzumom.

Posljednjih su dana kupci u diskontnom lancu Lidlu mogli primijetiti da na policama više nema delikatesnih namaza Argeta koje proizvodi Atlantic grupa. Zašto je na prodajnim mjestima Lidla nestalo Argete, u tom nam diskontnom lancu nisu htjeli objasniti. Iz Atlantic grupe su nam pak poručili da nema nikakvih ozbiljnijih problema s isporukom Argete te da je tek riječ o kratkom zastoju.

"Argeta će se na policama Lidla naći tijekom ovoga tjedna, opskrba je u redovnom tijeku", kažu u Atlantic grupi.

Rasla joj prodaja

Argeta je, inače, jedan od najjačih brendova Droge Kolinske, koja posluje u sastavu Atlantic grupe. Prema podacima o prodaji za prošlu godinu, strateško poslovno područje "delikatesni namazi" (u kojem je Argeta) treće je prema rastu prihoda od prodaje (nakon kave i proizvoda iz područja "zdravlje i njega"). Tijekom 2012. godine prodaja delikatesnih namaza za cijelu grupu rasla je 7,6 posto, s tim da je riječ o prodaji od 463,6 milijuna kuna. Prodaja namaza u Hrvatskoj rasla je još više.

"Općenito možemo reći kako smo izuzetno zadovoljni plasmanom i rezultatima Argete na hrvatskom tržištu, gdje ostvaruje stabilan rast od gotovo devet posto, dok najveći rast, koji prelazi 150 posto, bilježi upravo u kategoriji diskontne maloprodaje", tvrde u Atlantic grupi.

Dugi pregovori s Agrokorom

I dok je zastoj u isporuci Lidlu, kako tvrde, kratkotrajan, Atlantic grupa i dalje ne uspijeva postići ugovor s najvećim lancem u državi – Agrokorovim Konzumom. Zajedno s kavom (Bar Caffe), koja je najprodavaniji Atlanticov proizvod, Argeta već dugo čeka pred vratima Konzuma.

"Pregovori o ulistavanju Argete na police Konzuma traju, uvjereni smo da će Konzum prepoznati vrijednost brenda Argeta kao prvoklasnog proizvoda koji tako po svim pokazateljima prepoznaju potrošači, te je usto obrtajna roba koja za maloprodaju ima nezanemarivu profitabilnost", optimistični su i dalje u
Atlanticu. S obzirom na to da Konzum u Hrvatskoj ima više od 700 prodajnih mjesta, nije potrebno objašnjavati kakav bi utjecaj taj ugovor imao na povećanje Argetine prodaje na domaćem tržištu.

Najveće tržište BiH

Unatoč problemu s najvećim lancem u Hrvatskoj, u Atlanticu su nam se pohvalili rezultatima Argete na drugim tržištima.

"S obzirom na kvalitetu delikatesnog namaza, snagu brenda Argeta i kvalitetnu distribucijsku podršku, odličan rezultat ne izostaje ni na drugim tržištima regije. Najveće prodajno tržište Argete je Bosna i Hercegovina, s oko 2,5 tisuća tona godišnje, slijede Srbija, Hrvatska, Slovenija i Makedonija. Uspješan prodor Argeta je učinila i u zapadnoj Europi, pa tako u Austriji ima čak 25 posto tržišta u ovoj kategoriji, što govori u prilog kvaliteti proizvoda. Stabilan rast ostvaruje također u Njemačkoj i Španjolskoj", poručuju iz Atlantic grupe.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Argeta je domaći proizvod, vlasnik je Hrvat.
🙂

zar mi nemamo dovoljno domaće paštete na našim policama? Slovenija je u EU pa nek si tamo prodaju paštetu kad su tako sposobni…

Povratak otpisanih: stručnjaci Agrokora i prehrambene tehnologije budućnosti:

http://ideamislinavas.blogspot.com/

New Report

Close