Ambalaža mora privući kupca i informirati ga o sadržaju

Autor: Lucija Špiljak , 24. travanj 2019. u 21:59
Ivan Kičinbaći, pomoćnik voditelja proizvodnje u tvrtki C pakiranje
Igor Kralj/PIXSELL

Standardi kontrole kvalitete sirovine proizvođaču papirnatih vrećica iz Svete Helene omogućuju lanac sljedivosti.

Pomoćnik voditelja proizvodnje u tvrtki C pakiranje u Svetoj Heleni, Ivan Kičinbači prezentirao je kako prepoznati ambalažu sigurnu za hranu. Tvrtka C pakiranje pokrenula je još 2009., motivirana zaštitom okoliša, greenfield investiciju za proizvodnju u papirnatim vrećicama, prilikom čega su posebno investirali u strojeve. “C pakiranje je svojim proizvodima papirnatih vrećica i njihovom kvalitetom postalo jedno od najkvalitetnijih proizvođača na europskom tržištu. Važnost funkcije ambalaže je da privuče kupca i da im osnovne informacije što se nalazi u njoj.

Međunarodna priznatost sigurnosti hrane je food safety ikona, koja se nalazi na svim našim proizvodima. Da bi sirovina zadovoljila naše potrebe kvalitete, moramo je prvo provjeriti i proći kontrolu, što provodi ISEGA. Potvrđujemo kvalitetu sirovine s ikonicama BRCC Food Safety Standard, IFS, HACCP te FSSC. Ti standardi nama kao kupcu omogućuju lanac sljedivosti”, istaknuo je Ivan Kičinbaći.    

Komentirajte prvi

New Report

Close