Ambalaža mora privući kupca i informirati ga o sadržaju

Ivan Kičinbaći, pomoćnik voditelja proizvodnje u tvrtki C pakiranje
Igor Kralj/PIXSELL Ivan Kičinbaći, pomoćnik voditelja proizvodnje u tvrtki C pakiranje
Igor Kralj/PIXSELL

Standardi kontrole kvalitete sirovine proizvođaču papirnatih vrećica iz Svete Helene omogućuju lanac sljedivosti.

Pomoćnik voditelja proizvodnje u tvrtki C pakiranje u Svetoj Heleni, Ivan Kičinbači prezentirao je kako prepoznati ambalažu sigurnu za hranu. Tvrtka C pakiranje pokrenula je još 2009., motivirana zaštitom okoliša, greenfield investiciju za proizvodnju u papirnatim vrećicama, prilikom čega su posebno investirali u strojeve. “C pakiranje je svojim proizvodima papirnatih vrećica i njihovom kvalitetom postalo jedno od najkvalitetnijih proizvođača na europskom tržištu. Važnost funkcije ambalaže je da privuče kupca i da im osnovne informacije što se nalazi u njoj.

Međunarodna priznatost sigurnosti hrane je food safety ikona, koja se nalazi na svim našim proizvodima. Da bi sirovina zadovoljila naše potrebe kvalitete, moramo je prvo provjeriti i proći kontrolu, što provodi ISEGA. Potvrđujemo kvalitetu sirovine s ikonicama BRCC Food Safety Standard, IFS, HACCP te FSSC. Ti standardi nama kao kupcu omogućuju lanac sljedivosti”, istaknuo je Ivan Kičinbaći.    

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana
Pogledaj sve