Administracija i nabava nisu za van

Fotolia Fotolia

Hrvatska poduzeća najviše koriste vanjske usluge čišćenja i održavanja (61,7%).

Hrvatske tvrtke sve više prepoznaju prednosti outsourcinga, pritom najviše koristeći vanjske usluge čišćenja i održavanja te informatike, a najmanje nabave, prodaje i administrativnih poslova, pokazalo je istraživanje tvrtki Cronata i BNB Sklad na uzorku od 60 poduzeća.

Najvećom prednošću outsourcinga 45% anketiranih smatra mogućnost fokusiranja na osnovnu djelatnost, a 30% najviše cijeni stručnost ljudi iz tvrtki koje se bave outsourcingom. Za 15% ispitanika najvažnije je što se narudžbom vanjskih usluga smanjuju kadrovski problemi, a 10% za outsourcing se odlučuje radi ušteda. Iako je u istraživanje pozvan podjednak broj privatnih i državnih tvrtki, potonje su se odazvale u daleko manjem broju.

“Najveća stigma na riječ outsourcing bačena je u državnom sektoru zbog straha djelatnika za radna mjesta. S druge strane, istraživanje je pokazalo da čak 92% anketiranih djelatnika smatra da outsourcing ne ugrožava njihovo radno mjesto, a 95% ističe da je outsourcing poželjan”, kazala je Natalija Crnički iz tvrtke BNB Sklad. Hrvatska poduzeća najviše koriste vanjske usluge čišćenja i održavanja (61,7%) te informatike (48,3%). Vanjsku zaštitu koristi 40% tvrtki, knjigovodstvene usluge 38,3%, a usluge marketinških agencija 18,3%. Najmanje se naručuju stručne usluge poduzeća za outsourcing nabave (8,3%), prodaje (6,7%) i administrativnih poslova (5%).

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!