Vozača ni za lijek, očajni prijevoznici pokušavaju ih privući većim plaćama

Naslovnica Forum Komentari članaka Vozača ni za lijek, očajni prijevoznici pokušavaju ih privući većim plaćama

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

A da sami obučite ljude? Stipendijom ih vežete na par godina i mirni ste. No jasno da je lakše čekati da ti padnu se neba obučeni, pa ih gazite što se tiče plaća i uvjeta rada a u međuvremenu se uvijek možete žaliti na državu.

Tko leti vrijedi, tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

Odoše doktori,medicinske sestre, njegovateljice , građevinski radnici,mesari,vozači , inženjeri , informatičari….
Samo da nam ne odvedu i Uhljebe naše svagdašnje!

Nitko vam ne brani uvoziti vozace iz Bugarske, Rumunjske, Madjarske, Slovenije..ali to vam je izgleda skupo. Osim toga mozete ih sami, o svom trosku, obuciti. Puno lakse je pljuvati po drzaviti i traziti slobodan uvoz radne snage iz BiH i Srbije. E, pa nece tako, pa taman i propali.

koliko je realna plaća čovjeku koji upravlja sa kamionom vrijednim npr 200 000€ i teretom koji puno puta prelazi vrijednost samog kamiona? po odgovornosti sigurno veća nego zgubidanima u saboru.

who dares, wins

Takvi kao Ricardo iz Darde, nas i tjeraju da idemo van RH, u potrazi za kruhom, tražeči poslodavca koji nas neće izrabljivati, i tražiti da kršimo prometne propise da bi se njemu podebljavalo stanje na računu u banci a mi plačali kazne.
Da gospodine, potrošili ste nas, uvijek pričate kako zapošljavate ljude, a nikada zašto ljudi odlaze od vas. Recite broj, koliko je ljudi do sada dalo otkaz kod vas. I na šta ste ih sve prisiljavali.

Stvar je vrlo jednostavna, zakon ponude i potražnje. Robe nema na tržištu pa joj cijena raste. Poslodavci, povisite plaće i vidjet ćete promjene. Ali lakše je kukati i optuživati druge.

Vozači su smeče koje radi za kikiriki i nema ih danima doma.Uistinu velikodušna povečanja plaće od tisuću kuna će zadržati svakoga u vašem kamionu ,bez stand klime,bez frižidera u najeftinijim izvedbama jer znate ..to je skupo.Potrebno je biti sposoban i leasing za kamion isplatiti kroz 5 godina,a nafta je jednako skupa i njemcu i hrvatu. Prastare kamione se više nemože voziti ubit će ih BAG na cesti pa je jasna računica na kome se može uštedjeti. Svaki novi vozač jasno zna računati da mjesec dana u njemačkom kamionu znači 2200eura minimum,a u hrvatskom 1600 maksimum i tako mu je svejedno ionako nije kod kuće nikada. Stoga gospodo čitav život se prilagođavamo da firma treba opstati,da je teško,nema se,a novi su bmw-i,mercedesi,stanovi u gazda. Trkneš kamen ,a ispod dva šofera i ak ti paše paše,a ak ne idi…izvolite se prilagoditi novonastaloj situaciji i čuvajte vozače jer vam trebaju,oni novce nose,a kamion je samo hrpa željeza bez čovjeka u njemu.(P.S. novci su nekako najprihvatljiviji za rad,a obečanja samo ludom radovanja)

Skoro svaki mjesec jedna kazna zbog neispravnosti kamiona stalne svadje sa sefom sto pravim obvezni odmor ma ziva katastrofa a ovima preporucujem da sklope ugovor sa srbskim ratnim veteranima oni ce im pomoc sa vozacima njima je i tak samo novac bitan

Odoše doktori,medicinske sestre, njegovateljice , građevinski radnici,mesari,vozači , inženjeri , informatičari….Samo da nam ne odvedu i Uhljebe naše svagdašnje!

Samo da nam ne ode netko sa Filozofskog faxa

Eto postovani gosp. Vrdoljak…bio sam zvao kod Vas u firmu da pitam za posao 16.8.16,pricao sam sa gosp.Josip Gabrić gdje sam dobio odgovor da ce mi se javit s povratnom informaciom.23.8.16,odlazim kod Vas u firmu gdje se susrecem opet sa gosp. Josip Gabrić gdje ga pitam sta i kako….za posao.a VAS STAV FIRME JE DA ME NE MOZETE PLATIT…sjecate se 2014,.(vozio sam jedan ona dva mercedesa stocara,rekli ste mi da taj kamion kosta 250 000€,rata lizinga vas kosta 40000kn,kad ste mi VI OSOBNO za stolom rekli da cu radit za 3500kn.nemam u krugu od 30km dnevnicu…a znate li da vozac ima 6radnih dana a ne 7,8,22 ili 31za cijeli mjesec).A ja sam samo rekao da necu vozit i krsit zakon.Jos ste nam dali da potpisemo papir A4 formata da smo upoznati sa zakonom.Za tim stolom ste bili Vi gosp Vrdoljak,gosp Josip Gabrić,gosp Majić,i tadasnji mi disponent Damir(ne mogu se sjetit prezimena).I zato nemojte uvijek i za sve krivit vozace..i mi smo ljudi,imamo obitelj…i mi bi bili s njima koliko je to moguce s obzirom na posao koji imamo.Treba dostojno platit i odnosit se prema ljudima a ne kao Vi u medijima se prikazujete kao svetac a u stvarnosti ste nesto sasvim drugo.za tim stolom kad smo sjedili ste rekli da kad god udarite u grm ispadne 10 vozaca…izgleda da ste sve grmlje izudarali.lijep pozdrav….

Ako sam dobro shvatio, 3500 kn plus npr. 20 dnevnica po 170 kn = 3400 daje ukupno 6900 kn. Dakle, voziš kamion od 250000 €, napraviš 10000 km, prespavaš 20 noći u kamionu i ne zaradiš ni 1000 € ????? Pa jel nekome čudno da nema vozača ????
P.S. dio novca koji je isplaćen kroz dnevnice ne ulazi u onaj dio od kojega ćeš jednog dana dobijati mirovinu. Dakle, poslije izrabljivanja čeka te mirovina od 1600 kn.
NEMA VOZAČA ??? BIT ĆE IH JOŠ MANJE 😃

Pitanje za uredništvo portala “Poslovni dnevnik”.
Zašto konstantno objavljujete laži od strane tvrtke “Ricardo”?
Zar je tako teško, jednom za promijenu napisati neki istinit članak na temelju provjerenih informacija i iznjeti pravo stanje stvari u ovoj struci?
Ako se bojite otkaza, dajte otkaz, jer ovakvi članci nemaju veze s novinarstvom.

Ne znam koliko puta se već spominje tvrtka Ricardo u temama nestašice vozača i njihovih plaća!
PRAVO STANJE U TVRTCI “RICARDO” i većini sličnih firmi koje se bave transportom u R.H. je takvo da osnovicu bruto plaće dobijate u zakonski propisanom minimalcu!
SVE OSTALO IDE NA RUKE (dnevnice, itd.), ukoliko se taj novac i isplaćuje preko računa, većinom se isplaćuje odvojeno od bruto iznosa (zapravo najčešće nikad u bruto iznosu), tj. odvojeno od plaće i ukupnog mjesečnog prihoda!

– Dakle: Imate kamion u rukama vrijednosti oko 100.000,00EUR + vrijednost robe, sredstvo za rad s kojim po zakonu ne smijete upravljati dulje od 9 sati dnevno, odnosno dnevnog radnog vremena više od 13 sati dnevno, odnosno 56 sati tjedno, (na koji način uspostaviti veću plaću od mnimalca u toj struci ukoliko vozač želi raditi po zakonu???), sredstvo za rad s kojim ste u mogućnosti ubiti ljude na cesti, načiniti štetu na imovini itd.
Da li je za takve uvjete rada minimalac dovoljan?
Tko i koliko lud prihvaća posao u toj struci sa minimalnom plaćom?

– Razlike u primanjima, u Njemačkoj je bruto plaća za 240 sati rada mjesečno 2200EUR (to je neki minimum), a kod nas za taj isti fond sati nećete dobiti iznad 450EUR bruto!

– Plaće u RICARDU nisu iznad minimalca i sve ostalo što se dobije iznad minimalca se dobije na ruke i to često ne budu iznosi koji ukupno premašuju 1000EUR.

-Vozač, prije početka rada u RICARDU, potpisuje, uz ugovor o radu, oko 7-8 različitih izjava kojim se odriče prava na tužbu, razno raznih odgovornosti i izjava da apsolutno sav teret odgovornosti prelazi na djelatnika (čak i u slučaju kada je nedvojbeno kriv poslodavac), dakle potpisujete izjave gore od kamatarskih ugovora o zajmu!

Vozača na tržištu rada u R.H. ima i previše i nije točno da ih nema, ljudi u toj struci ŽELE RADITI, no ne žele primati mizeriju od plaće za odgovornost koju preuzimaju, a uz spoznaju da je tek nekoliko stotina kilometara dalje praksa plaćanja vozača sasvim drugačija i nesagledivo bolja ljudi bježe od ovakvih radnih uvjeta.


R.H. se ne smije dozvoliti uvoz radne snage jer Hrvatskih vozača ima i više nego dovoljno, već treba poraditi na problemu da se bruto plaća za vozača povisi na minimalno 2200EUR za fond od 240 sati mjesečno!

Što se tiče tvrtke PRIMACOŠPED, situacija u toj tvrtci je nešto bolja i u tvrtci su povećali bruto dohodak, no i ta tvrtka, isto kao i “RICARDO”, ne isplaćuje kompletan dohodak u bruto iznosu.
Dakle, napominjem, ako se točno zna fond sati koje vozač po pravilu odrađuje ili bi trebao odraditi, odnosno smio (a to ne prelazi 240 sati mjesečno),(osim prekovremenih sati, ne dnevnica!, PLAĆA, DNEVNICA i PREKOVREMENI SATI su tri apsolutno različita pojma!!!!),) tada se na temelju tog fonda sati mora odrediti bruto koji, ponavljam, nebi smio biti manji od 2200EUR minimalno/bruto!

RALU LOGISTIKA je jedna od rijetkih u Hrvatskoj koja koliko-toliko isplaćuje plaću preko tekućeg računa (osim ponekad dnevnica koje zbog opisa posla idu na “ruke”), no ni u RALU-u nije sve prikazano u bruto iznosu i dohodak se također ne temelju na obračunu po mjesečnom fondu minimalnih radnih sati za koje je predviđena plaća u bruto iznosu, za koje opet napominjem ne smije biti manja od 2200EUR bruto!

Rješenje problema se ne nalazi u uvozu radne snage iz Srbije ili BIH i nekih egzotičnijih država, ne zbog protivljenja dolaska strane radne snage, nego upravo zbog rušenja plaće u navedenom sektoru.
Srbija i BIH se sami moraju pozabaviti s ovim problemom oko plaća u tim državama, kada već postoji toliki interes za doljev vozača u susjedne države.

Dobro si shvatio!

New Report

Close