Forum

Naslovnica Forum Komentari članaka Vlasnica trgovine istog dana dobila čak 17 kazni za parkiranje
Pretraživanje
Dionička društva
Pisali su nadležnom gradskom uredu da im dozvole zaustavljanje na dvadeset minuta za dostavu, potpisivali peticiju, no bez rezultata.
zg828 1.3.2007.
Srednji krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
100%

pozdravljam dobar potez Grada. desno skretanje je bilo onemogućeno upravo zaustavljenim/parkiranim vozilima uz tržnicu, i činilo problematično križanje još nepropusnijim.

naimxs 22.1.2019.
Slab prosjek ocjena
Korisnik s iskustvom
Veliki krug prijatelja
100%

zg828


pozdravljam dobar potez Grada. desno skretanje je bilo onemogućeno upravo zaustavljenim/parkiranim vozilima uz tržnicu, i činilo problematično križanje još nepropusnijim.

Daj ne njajke, ti dućani i plac su 70-80 metara od raskrižja. Prije početka skretanja. 5% prometa iz gornjeg vrapca tamo skreće desno. 95% ide ispod podvožnjaka ili lijevo prema centru.

Bolje razmisli, koji je alternativni put i kakav je pristup sa straznje strane tržnice će, prema Bolničkoj. Treba voziti najmanje km da bi se došlo do tamo i natrag na Aleju Bolognu ili po Jackovini pa na Bolničku. Zaustavljanje tamo jest u špici manji problem, al generalno nije. Maltretiraju sitne obrtnike i malene poduzetnike i reketare ih.

Zadnja izmjena: naimxs (22.2.2019. 20:34)
zg828 1.3.2007.
Srednji krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

jesu oni 70m daleko, ali tamo ima 100m duple vozne trake, koje kolona automobila dugacka 400m ne moze koristiti zbog nepropisno parkiranih automobila.
istina je da samo 5% automobila skrece, ali za ostalih 95% bi prolazak kroz podvoznjak takodjer bio bitno brzi da se dupla vozna traka uspije iskoristiti.

naimxs 22.1.2019.
Slab prosjek ocjena
Korisnik s iskustvom
Veliki krug prijatelja
100%

To je problem neodgovarajuće cestovne infrastrukture i preizgradjenosti gornjeg vrapca, donjeg vrapca i Stenjevca koji nije odgovarajuće riješen. Ne postoji dovoljan broj podvožnjaka da odtereti taj promet koji se sakuplja iz zapadnog dijela grada, Zaprešića i Zagorja, a koji ulazi u grad preko Aleje Bologne. Zato se stvaraju kolone na Bolničkoj i Aleji Bologne. Od Vrapca do skretanja za Skorpikovu ima barem 3-4 km, a na toj duljini bi trebalo još barem na jednom mjestu napraviti podvožnjak koji bi ubrzao i olakšao komunikaciju sjever-jug. To je bilo predvidjeno još prije 30 i vise godina, čak i postoji trasa pored Gospodske, no zahvaljujući našem lijeva ruka-desni džep gradonačelniku nikad nije realizirano. Valjda zato kaj “u tome nema njega, jel”… Ljudi koji parkiraju na cesti, parkiraju već na djelu koji se odvaja desno za skretanje prema zapadu, a ne na traci koja ide prema jugu, ispod podvožnjaka. Zar ne? I samo pokusavaju raditi svoj posao za koji im treba dostaviti robu.