Uspije li United spojiti Tele2 i Optimu, stvorit će telekom od 2,2 milijarde kuna

Naslovnica Forum Komentari članaka Uspije li United spojiti Tele2 i Optimu, stvorit će telekom od 2,2 milijarde kuna

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

ako se spoje dignut će cijenu za 20 kuna isto kao i A1

Ondq cu i njih otkantat kao i A1

Zanimljivo da uvijek isti autor podgrijava očekivanja za Optimu. Do sada vrlo uspješno, cijena je samo temeljem njegovih članak skočila sa dvije na sedam kuna. Bio je već jedan takav lukavac u Poslovnom i prije ali je smijenjen

naj bolje mi je kod tih preuzimanja kada kažu kako će time dobiti toliko i toliko njihovih dosadašnjih korisnika.korisnici su ptice selice i brzo prijeđu kod onoga tko je jeftiniji i nudi više za manje para.kada ostaneš bez korisnika đaba ti sve opreme i zgrada ostaše ti samo krediti.
zašto bi ovi njih kupili kada imaju tele2 a za fiksnu telefoniju lijepo plate HTu za korištenje njihove infrastrukture kao i drugi.zašto dati pare pri kupnji i još vraćati njihove dugove kada za manje para možeš imati čisti start.


naj bolje mi je kod tih preuzimanja kada kažu kako će time dobiti toliko i toliko njihovih dosadašnjih korisnika.korisnici su ptice selice i brzo prijeđu kod onoga tko je jeftiniji i nudi više za manje para.kada ostaneš bez korisnika đaba ti sve opreme i zgrada ostaše ti samo krediti.
zašto bi ovi njih kupili kada imaju tele2 a za fiksnu telefoniju lijepo plate HTu za korištenje njihove infrastrukture kao i drugi.zašto dati pare pri kupnji i još vraćati njihove dugove kada za manje para možeš imati čisti start.

Posebno ako već postoji preklapanje korisnika (što sigurno postoji, to su oni koji traže jeftiniji uslugu i mobilniji su). A i zakon o elektroničkim medijima članak 61. možda i onemogućava da United kupi Optimu. Već se prije morao riješiti Total Tv-a https://www.tportal.hr/biznis/clanak/united-group-prodao-totalnu-televiziju-otvoren-put-za-preuzimanje-nove-tv-20180112

Broj korisnika interneta preko optike i drugih vrsta fiksnih veza u 2018. premašio je 1,12 milijuna, što je 2,5% više nego 2017., a porastao je i broj korisnika distribucije televizijskog programa uz plaćanje naknade, i to za četiri posto na 820.000 korisnika.

New Report

Close