Forum

Naslovnica Forum Komentari članaka Najduži most vrijedan milijardu kuna neupotrebljiv iako mu je dovršenost 99,7 posto
Pretraživanje
Dionička društva
Ugovor za gradnju mosta Drava na dionici autoceste Osijek – Beli Manastir na koridoru Vc, vrijedan gotovo milijardu kuna, potpisan je još 2009.
bugs 20.5.2008.
Veliki krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

A kad naprave pristupne ceste, most će treba obnavljati… ili bar ofarbati 😂😂

bugs 20.5.2008.
Veliki krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

Kako seza gluposti troše milijarde a za recimo bolnicu ništa… ili da su napravili rijeka -zuta lokva…. već bi ta dionica generirala zaradu i mogao bi dalje lagano raditi,, al kad imako kret…ne od političara

purCo 9.2.2018.
Veliki krug prijatelja
Korisnik s iskustvom
66%

most je u službi gradilišta, (bageri, kamioni, ostali strojevi) vozila moraju nekuda prijeći, bolje nego da su radili obilaznicu do slijedećega, malo je to i politički projekat, da građevinska operativa u Slavoniji ima što delati, u svakom slučaju most postoji, nisu ga ukrali, možda tek malo kraduckali,
očito je nedostatak novca problem nastavka gradnje koridora 5C, a onda ispadne da most strši bez veze
biti će jednoga dana, samo strpljivo

VasIsusK 31.5.2012.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

Debili, a zakon o uporabnoj dozvoli isto debilana. Salju korumpirane inspektore kojima se mora placati da izvrse nadzor, kao da ne placamo dovoljno poreza….

beronja 28.1.2011.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
100%

ma čista namještaljka…
kad su skužili da je Slavonika nerentabilna, a Bosanci ni blizu svog dijela trase 5C, a Mađari opet stali 30-tak km od granice i napravili svoj odvojak prema Pecsu i rekli da je to to…e onda je netko skužio da je most skoro gotov i da bi ostatak 5C kroz HR koštao još toliko…pa se rođeri skupili i ajmo dogovor…

a most ko most…JEDNOG DANA kad se sve spoji i dalje će čekati neokrznut!

burza, kladuša sve ti je to isto. ovisiš o budalama…nažalost

purCo 9.2.2018.
Veliki krug prijatelja
Korisnik s iskustvom
-

beronja


ma čista namještaljka…
kad su skužili da je Slavonika nerentabilna, a Bosanci ni blizu svog dijela trase 5C, a Mađari opet stali 30-tak km od granice i napravili svoj odvojak prema Pecsu i rekli da je to to…e onda je netko skužio da je most skoro gotov i da bi ostatak 5C kroz HR koštao još toliko…pa se rođeri skupili i ajmo dogovor…

a most ko most…JEDNOG DANA kad se sve spoji i dalje će čekati neokrznut!

Mađari imaju super izgrađenu cestu, puno bolja izvedba od naše, nema onoga blagog titranja, samo kliziš, naši finišeri su izgleda već ostarili, davno je bilo kada je nove tjerao Kamen Ingrad, vjerojatno su to isti, samo pitanje tko im je sada gazda,
izvedba okoliša i odmorišta uz cestu puno ljepše i vjerojatno jeftinije od naših žužulina i dolina, vrlo ih često ima, tako da ako ne staneš odmah, imaš slijedeću jako blizu, tuneli su neopterećeni bojama, čisti uglađeni beton, uglavnom kratki i prirodno osvjetljeni s vrlo malo dodane umjetne rasvjete, s malo ventilacije, jer se zbog kratkoće samoprovjetravaju, uglavnom su ceste neopterećene vozilima, kao i naše i pravi je užitak voziti se, mali pritisak tek 50-ak kilimetara prije Budimpešte, okoliš na zavidnom nivou, čisto i uredno, u usporedbi s našim, tako da se ne čudim Orbanici da je pelene bacala po parkingu, mislila je sigurno da je to smetište, obzirom na količinu otpada na njima, a sada najvažnije , vinjeta 10 dana 80-ak kuna, a kod nas je to oko 200 km, pa vi sada dalje računajte kada će nastavak ceste, kada će most preko Save, kada će netko dobiti po nosu u Hrvatskoj radi takvih stvari i izbiti mu hljeb iz ruku Zadnja izmjena: purCo (17.10.2018. 15:21)