Lidl prošle godine zaradio koliko i moćni Konzum

Naslovnica Forum Komentari članaka Lidl prošle godine zaradio koliko i moćni Konzum

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

KONZUM UOPCE NIJE MOCAN LIDL GA POJEDE ZA DORUCAK

uzmite državne poticaje todi isplaćene do sada pa napravite račun!??? nema ni za poderane gaće![emo_smijesak]

bonovi ga spašavaju, može ih naštampati koliko želi i ubaciti u sustav

Ako Lidl krene otvarati ili preuzimati manje dućane, tek će se tada vidjeti koliko je Konzum “moćan”baš kao i TDR s cigaretama.

ČUDAN obračun dobiti KAUFLANDA I LIDLA ….u Hrvatskoj.

kaufland ima takve prihode da se smrzneš. Ovdje u Čakovcu dnevni
utršci , kako su pričali članovi obitelji zaposlenika su oko 400.000-500.000 tisuća kuna – dnevno!..I KAkKVIM GUBICIMA oni muljaju…

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

Usporedba Lidla i Konzuma je pogrešna: LIdl je diskontni lanac sa svega 1500 do 1600 proizvoda. Konzum je supermarket sa preko 15000 proizvoda. Možda usporedba samo sa Kauflandom stoji jer su ista kategorija. Ovako je to međusobno neusporedivo.

Dok je kriza ljudi kupuju sa paleta, kad prođe (ako prođe) kriza vračaju se u supermarkete skupljoj robi.

Uhljebe na ulicu!!!!!


Usporedba Lidla i Konzuma je pogrešna: LIdl je diskontni lanac sa svega 1500 do 1600 proizvoda. Konzum je supermarket sa preko 15000 proizvoda. Možda usporedba samo sa Kauflandom stoji jer su ista kategorija. Ovako je to međusobno neusporedivo.

Dok je kriza ljudi kupuju sa paleta, kad prođe (ako prođe) kriza vračaju se u supermarkete skupljoj robi.

Lidl se siri svugdja kao korov, ne samo u Hrvatskoj. Mislim da sam citao da su u UK uzeli 8% trzistta.

The nine most terrifying words in the English language are: "I'm from the government and I'm here to help" - Ronald Reagan


Usporedba Lidla i Konzuma je pogrešna: LIdl je diskontni lanac sa svega 1500 do 1600 proizvoda. Konzum je supermarket sa preko 15000 proizvoda. Možda usporedba samo sa Kauflandom stoji jer su ista kategorija. Ovako je to međusobno neusporedivo.

Dok je kriza ljudi kupuju sa paleta, kad prođe (ako prođe) kriza vračaju se u supermarkete skupljoj robi.


onda je Lidl u Hrvatskoj na pravom mjestu, ostat će vječno

New Report

Close