Forum

Naslovnica Forum Komentari članaka Kreće obnova pruge Zagreb – Beograd, a put bi trebao biti znatno brži
Pretraživanje
Dionička društva
Hrvatska očekuje da bi za svoj dio pruge Zagreb – Beograd iz europskih fondova mogla povući oko 500 milijuna eura europskih sredstava.
bugs 20.5.2008.
Veliki krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
100%

Čekaj malo oni idu obnavljati prugu i brzinu dižu sa 120 na 140 km/h ?????

Daj nemoj me hebat, pa cijeli potez je ravan, šta nisu u stanju srediti prugu da se vozi bar 200 km/h, ako ne kao po europi ovi brzi vlakovi? To bi bio posao da povežu zapad prema jugoistocnoj europi sa brzim vlakovima, barem ove tranzitne destinacije, jer prema Rijeci to ni nece napravit, da smo u austriji, vec bi odavno bilo rijeka - bec, ako su pred 150 godina mogli napravit prugu, Sta bi danas slozili

bankarko 19.2.2018.
Srednji krug prijatelja
Korisnik s iskustvom
-

nemojte samo da Beograd- Zagreb bude brži, oli će biti sranja. 120km je inače idealna brzina za auto, a i vlačni promet, i bitno viša brzina je u principu neekonomična i bolje uzeti avion. Super brzi vlakovi su jedna izuzetno g.lupa pojava .

you're fired!

DemiZon 13.12.2010.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
100%

bugs


Čekaj malo oni idu obnavljati prugu i brzinu dižu sa 120 na 140 km/h ?????

Daj nemoj me hebat, pa cijeli potez je ravan, šta nisu u stanju srediti prugu da se vozi bar 200 km/h, ako ne kao po europi ovi brzi vlakovi?

***ne kužiš ti mozak uhljeba, prvo na 120, uzme se provizija u zaposli par svojih, onda na 140 uzme se opet provizija i zaposli svoje, pa se onda kuka po Bruxellesu, prosjaći kinta iz nekakvih fondova, uzme se provizija, zaposli svoju ekipu i eto nas na 160…i tako idućih 50 godina smo na 200km/h

Alkoholom protiv droge, kriptovaluta, dionica i kladionica!

apatero 27.4.2011.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
100%

Ako se ne spoji Dunav sa Savom koju korist Hrvatska ima ako ulupa taj novac u taj željeznički pravac , osim ako se želimo na taj način zahvaliti srbiji za sve što su nam počinili od 1918g

ZgLob 19.9.2017.
Veliki krug prijatelja
Korisnik s iskustvom
100%

bugs


Čekaj malo oni idu obnavljati prugu i brzinu dižu sa 120 na 140 km/h ?????

Daj nemoj me hebat, pa cijeli potez je ravan, šta nisu u stanju srediti prugu da se vozi bar 200 km/h, ako ne kao po europi ovi brzi vlakovi? To bi bio posao da povežu zapad prema jugoistocnoj europi sa brzim vlakovima, barem ove tranzitne destinacije, jer prema Rijeci to ni nece napravit, da smo u austriji, vec bi odavno bilo rijeka - bec, ako su pred 150 godina mogli napravit prugu, Sta bi danas slozili

na ravnim dijelovima i sada se brzina diže do 170km
radi se vjerojatno o prosjeku koji se želi postići
inače nam zimi za sada kasne vlakovi iz tog pravca oko 1 min do 6 sati max
SkeNzi 15.10.2015.
Korisnik s iskustvom
-

bugs, niste ispravno shvatili. ne dižu sa 120 na 140 nego NA 120 do 140 što znači da su sadašnje brzine značajno niže. i kao što kaže ZgLob radi se o postizanju prosječne brzine, a ne maksimalne.
apatero pitanje korištenja unutarnjih plovnih putova je prvenstveno pitanje ekonomičnosti transporta i ekologije. ovo pitanje je proučeno u nizu prometnih studija i definirano u najznačjanijim strategijama o razvoju prometne infrastrukture i korištenju intermodalnih oblika prijevoza.
ja nisam prometne struke, ali i sa mojim elementarnim znanjem sam u ovoj mjeri upoznat sa problematikama prometne infrastrukture. upravo zbog svjesti o limitiranosti svojih znanja o ovom području se ja ne bih gurao komentirati ovakve stvari na ovakav način kakav vidim da si ovdje ljudi dopuštaju…..

apatero 27.4.2011.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
100%

SkenZi ovo je pitanje itekako važno za razvoj naših luka u koje se je u zadnje vrijeme jako puno uložilo na njihov razvoj , dok je pitanje razvoja željezničkih trasa usko povezano s razvojem jadranskih luka pa me čudi razvoj željeznice Zagreb Beograd dok se zapuštaju željeznički pravci između luka i unutrašnjosti HR