Hrvatskom turizmu prijeti stagnacija i pad

Naslovnica Forum Komentari članaka Hrvatskom turizmu prijeti stagnacija i pad

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Korektan članak no jasno je da se naši konkurenti trebaju manje truditi za dužu sezonu jer i Grčka i Španjolska a da ne govorimo o Italiji imaju ogroman potencijal u kulturnom turizmu koji mi ne možemo ponuditi. Italija i Španjolska imaju također izuzetno razvikan gastronomski turizam koji je kod nas u povoju. Naš adut je nautički turizam, blizina tržišta te kulturna bliskost sa slavenskim i germanskim zemljama. Suncem i morem ne možemo konkurirati jer smo najsjevernije od svih a kad puhne bura onda i domaći bježe a gdje neće turisti.

Tko leti vrijedi, tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

ja sam samo amater ali mislim da je dobro da turisti dolaze autom jer toče benzin i plaćaju cestarinu. Također mislim da je bitno da si turist može priuštiti auto. mislim da je sezonalnost isto dobra jer čovjek ne može ono trpit ni tri mjeseca, a kamoli čitave godine. niska zaposlenost u turizmu je dobra, znači da smo efikasni i da ne ovisimo previše o turizmu..
također, hoteli od preko 250 kreveta su out. Privatni smještaj je in. i još bi nešto htio reći.. 2 ili 3 zvjezdice, to vam znači tri zvjezdice (klima i TV)

dužno poštovanje Orsini i Ostojiću, lijepo je vidjeti da im je Hrvatska na srcu

amatercina

ako treba poslat ćemo autobus po njih

amatercina


niska zaposlenost u turizmu je dobra, znači da smo efikasni i da ne ovisimo previše o turizmu..

Udio turizma u Hrvatskoj je 18,1 posto i daleko je najviši u Europi. Recimo, jedna Njemačka ima udio od 1,1 posto u odnosu na BDP, Italija 2,2 posto, Francuska 1,9, UK 1,6 Španjolska 4,7, dok s druge strane Malta, Cipar i Hrvatska imaju daleko najviši udio turizma u BDP-u. Tako udio turizma u odnosu na BDP na Ciparu iznosi 12,8 posto, Malti 14 posto te na začelju je Hrvatska s 18,1 posto.