Forum

Naslovnica Forum Komentari članaka EIB i dalje odbija financirati gradnju pelješkog mosta
Pretraživanje
Dionička društva
Europska investicijska banka i dalje stoji pri stavu kako nema smisla trošiti velik novac na pelješki most.
abc 30.1.2006.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
37%

“kada će Bosna i Hercegovina prije ili kasnije ionako ući u Europsku uniju”

?! Ili još kasnije ili nikada. Ako će se netko načekati dok uđe, to je BiH. A smiješno je da mi ispaštamo valjda 50 godina zbog nečije procjene da će BiH ionako jednom ući u EU. Da žive u Hrvatskoj, drukčije bi govorili.

Uostalom, sve da i uđu sutra, zašto Hrvatska ne bi povezala svoj teritorij? Jadno je da uopće ovisimo o tuđem financiranju, da imamo normalnu vlast sami bismo ga financirali i to bi bio jedan od prvih prioriteta.

Vortac 23.9.2007.
Slab prosjek ocjena
Dugotrajni korisnik
50%

Jedan dan bi prodavali autoceste jer nam stvaraju gubitke, a drugi dan bi gradili novi megalomanski most koji će konačno autocestom povezati sjever i jug Hrvatske? Baš čudno da EIB odbija suradnju.

Pero7 4.2.2011.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
100%


g. Ante ,

u članku niste napisali ni riječi o lex Perković zbog kojeg je Hrvatska trenutno već 3 mjeseca na ledu (navodno?).

.

nikica 1.3.2007.
Veliki krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
40%

Hm , financirati će prugu u iznosu od dvije milijarde Zagreb - Rijeka , dužina pruge 228 km. To ispadne 4385964 kn po km, malo više od 4 milijuna eura po kilometru.Nadam se da za ove novce imaju namjeru izgraditi profil Japanske željeznice sa vlakovima Shinaksen.:))) Ako ne pametnije im je da potroše novce za most!

Uhljebe na ulicu!!!!!

abc 30.1.2006.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

@vortac

Čemu prepisivanje partijskih fraza? Pelješki most je sve samo ne “megalomanski”. Veliki europski i svjetski mostovi koštaju milijarde i svejedno im ozbiljne države daju prioritet, iako im uglavnom ne treba za povezivanje teritorija. Ovakav most zapravo je jako povoljan, a vrlo brzo bi se i isplatio. Naravno, ne po neozbiljnoj metodi računanja cestarine, nego po koristima koje bi južni dio Hrvatske imao. Pa samo bi se u jednoj godini na pelješkom turizmu vratilo tih 250 mil. eura! A što je s cijenama nekretnina, manjim prometnim gužvama i sl.? To su “nemjerljive” koristi koje vrijede milijarde, odnosno daleko više od cijene mosta. Isto kao i s autocestom Zg-Split, zar će itko ozbiljan zaključiti da se nije isplatila?!

osi3 5.12.2005.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
60%

taj most bi valjda bio krajnji doseg primitivizma u hrvatskom građevinarstvu i mahnite želje za bjesomučnim trošenjem nezarađenog novca.

sreća sad smo u eu pa će se s tim ludilom stati. da je pameti, poštenja i elementarne uljudnosti prema susjedima, koridor kroz bih bi već bio napravljen na obostranu korist i zadovoljstvo; ovako, dubrovnik će i dalje imati kozje staze za domorodačko vozikanje.

abc 30.1.2006.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

@osi3

Nadam se da je to ironija. Nijedna ozbiljna zemlja ne dopušta da joj dio teritorija bude odsječen od ostatka države, barem ako ima mogućnost lako ga povezati. A pogotovo ne cestom preko BiH (!), najkompliciranije zemlje u Europi, a vrlo vjerojatno i na svijetu. Zemlje koja svoje dobrosusjedske namjere prema Hrvatima pokazuje skoro na dnevnoj bazi, od jednostranih i nelegalnih odluka o zabrani uvoza, pa do stalnih ucjena za Pelješki most, na temelju fantazija o kruzerima koji će uplovljavati u najveću svjetsku luku Neum.

Što se troška tiče - tih 250 milijuna eura jednako je trošku Arene Zagreb. Da, dobro ste pročitali, most za koji se kao nema koštao bi jednako kao najobičnija dvorana koja se koristi 20 puta godišnje!

tramell 11.1.2012.
Korisnik s iskustvom
Veliki krug prijatelja
100%

Šta će im taj most, da bi babe tjerale magarce preko njega.

Moller 20.8.2008.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
-

nikica


Hm , financirati će prugu u iznosu od dvije milijarde Zagreb - Rijeka , dužina pruge 228 km. To ispadne 4385964 kn po km, malo više od 4 milijuna eura po kilometru.Nadam se da za ove novce imaju namjeru izgraditi profil Japanske željeznice sa vlakovima Shinaksen.:))) Ako ne pametnije im je da potroše novce za most!

prije će naši ministri napraviti Shinkassen, kao što su radili na autocestama
miami 19.8.2007.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
-

Mislim upravo suprotno. Pelješki most će se graditi, kad se završe sve pripreme, a
ovo je akumulacija dionica VDKT, prije objave o početku gradnje ZLZ ……građevinska je dobivena.

Zadnja izmjena: miami (24.9.2013. 20:23)

…prodajte dionice…-kupite nekretnine!

osi3 5.12.2005.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

abc


@osi3

Nadam se da je to ironija. Nijedna ozbiljna zemlja ne dopušta da joj dio teritorija bude odsječen od ostatka države, barem ako ima mogućnost lako ga povezati. A pogotovo ne cestom preko BiH (!), najkompliciranije zemlje u Europi, a vrlo vjerojatno i na svijetu. Zemlje koja svoje dobrosusjedske namjere prema Hrvatima pokazuje skoro na dnevnoj bazi, od jednostranih i nelegalnih odluka o zabrani uvoza, pa do stalnih ucjena za Pelješki most, na temelju fantazija o kruzerima koji će uplovljavati u najveću svjetsku luku Neum.

Što se troška tiče - tih 250 milijuna eura jednako je trošku Arene Zagreb. Da, dobro ste pročitali, most za koji se kao nema koštao bi jednako kao najobičnija dvorana koja se koristi 20 puta godišnje!

prvo, nije istina da je taj dio teritorija odsječen od države, isto tako su “odsječeni” svi otoci, samo što dubrovnik ima mogućnost koridora, što otoci nemaju.

kad bi se baš gradio most, bio bi sigurno potrebniji korčuli, i to most koji bi bio neusporedivo jeftiniji.

drugo, krajnje je nepošteno prema bih, posebice neumu, izolirati se od nje na taj način. dubrovnik ne bi ni opstao da nije bilo neuma, i to nema nikakve budućnosti, bolesna egoističnost, autizam i betonska samoizolacija ne vode ničemu.

na kraju, projicirana cijena je posve lažna, i to zna svatko tko je samo pratio javne medije.
konkurenti konstruktoru, austrijanci, dali su dvostruko veću cijenu jer su uračunali rizike od nepoznatog sastava tla za temeljenje. isti scenarij po kojemu je bechtel izbačen s autocesta, da bi “naša pamet” napuhala cijenu i do četiri puta s pomoću dodatnih radova, uz blagoslov nadzora, igh.

osobno sam protiv mosta i zato što bi uništio veliki dio prirodnih ljepota pelješca. no apologete betoniranja to ne brine. tim projektom bi se okoristili samo mešetari zemljišta i oni koji se nadaju unosnom “farbanju tunela”, a svatko drugi bi bio na gubitku.

po mome mišljenju dubrovnik u eu ima obvezu da pojača suradnju sa zaostalijim susjedima, a ne da se izolira od njih. to važi i za cijelu hrvatsku.