Forum

Naslovnica Forum Komentari članaka Drastičnim kaznama protiv divljanja u prometu: Za prekoračenje brzine platit ćete do 20.000 kuna
Pretraživanje
Dionička društva
Policija će podatke o vozačima prekršiteljima čuvati u svom informacijskom sustavu 15 godina.
mars2 17.5.2010.
Dugotrajni korisnik
66%

placa prosjecna 5250 hkn a kazna 20 000 hkn ?
a da ljudi jetra prodaju za nahranit uhljebe raznih vrsta ?
jeli ovaj prijedlog zakona pisao neki eminentni strucnjak sa tkz prometnog fakulteta koji ga je zavrsio u susjednom kaficu i susjednoj birtiji uz marendu !?

noviulagac 23.9.2009.
Veliki krug prijatelja
Dobar prosjek ocjena
Dugotrajni korisnik
42%

mars2


placa prosjecna 5250 hkn a kazna 20 000 hkn ?
a da ljudi jetra prodaju za nahranit uhljebe raznih vrsta ?
jeli ovaj prijedlog zakona pisao neki eminentni strucnjak sa tkz prometnog fakulteta koji ga je zavrsio u susjednom kaficu i susjednoj birtiji uz marendu !?

Cilj je sprijecit divljanje. Kazne trebaju bit jos stroze!

Tursy23 18.9.2017.
Korisnik s iskustvom
100%

Zafalilo love u proračunu

Barbosa 13.9.2007.
Dugotrajni korisnik
Dobar prosjek ocjena
Veliki krug prijatelja
75%

noviulagac



Cilj je sprijecit divljanje. Kazne trebaju bit jos stroze!

ma nemoj, tebe dere sinakopa?! …upravo najviše divljaju objesni tatini tatini sinovi puni sumnjivih tatinih para kao od onog gnjsnog đakića i imaš xx primjera tko i kakvi ubijaju ljude na cestama ali niti jedan od njih nije siromak!

da se stvarno želi uvesti reda, postoje i drugi, destimulativniji, oblici kažnjavanja osim financijskog ali ne, tu bi uhljebi trebali nešto i raditi pa je onda jednostavnije nabrijati statistuku i samo po džepu stanovnika na što se uglavnom i svodi pravni sustav u hrvata

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

VoraX 28.6.2011.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
100%

Nema prave kazne bez da se vodi računa o dohodovnom cenzusu

Zadnja izmjena: VoraX (17.2.2019. 15:53)

…''I try to buy stock in businesses that are so wonderful that an idiot can run them. Because sooner or later, one will.''

All 23.2.2018.
Korisnik s iskustvom
Veliki krug prijatelja
50%

noviulagac


mars2




Cilj je sprijecit divljanje. Kazne trebaju bit jos stroze!

:) :) Da bas ljudi divljaju … bravo !! Nasa ministarstva pod takvim glupim izgovorima osmisljavaju nove i sve vece rekete … A lopovi i uhljebi koji rade sranja ionako nikad za nista ne odgovaraju …

kanabis 17.3.2010.
Veliki krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

Uvest vinjete pa nece bit divljanja

noviulagac 23.9.2009.
Veliki krug prijatelja
Dobar prosjek ocjena
Dugotrajni korisnik
25%

All


noviulagac


mars2




Cilj je sprijecit divljanje. Kazne trebaju bit jos stroze!


:) :) Da bas ljudi divljaju … bravo !! Nasa ministarstva pod takvim glupim izgovorima osmisljavaju nove i sve vece rekete … A lopovi i uhljebi koji rade sranja ionako nikad za nista ne odgovaraju …

To sto lopovi i uhljebi ne odgovaraju je drugi par rukava. Kazne moraju biti visoke. Dali za ekstremne slucajeve treba smisliti jos nesto dodatno? Treba!

Zadnja izmjena: noviulagac (17.2.2019. 18:06)
dragon2000 12.9.2010.
Dugotrajni korisnik
75%

Sve 5 ali najgluplji je ovaj prijedlog da se može kazniti do 60 dana zatvorske kazne za one koji na autocesti voze 50 km/h iznad dopuštene brzine. To vam se čak može i slučajno desiti. Npr. na autocesti Rijeka - Zagreb, malo se zamisliš a ima mjesta gdje je odjednom ograničenje na 80 km/h a ti voziš 130 i dobiješ 60 dana zatvora a autoceste su najsigurnije i uglavnom nema mrtvih niti previše nesreća. To je izuzetno glupo.

osi3 5.12.2005.
Mali krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
100%

Odurne besmislice, čak i tako kritičnu kategoriju kao što je obijesno divljanje oni bi sveli na svrhu punjenja proračuna.

Obijesna vožnja i divljanje u ozbiljnim zemljama koje drže do svojih građana kažnjava se višegodišnjim zatvorom, a ne nekakvim naplatama i sigurnosnim mjerama.

A potpuno ravne ceste na kojima je kilometrima ograničenje 40 sat zato što su ilegalno sagrađene kuće u zaštitnom pojasu ceste, i to još sve s ilegalnim prometnim priključcima na cestu - treba privesti svrsi po zakonu.

Ako su to birači HDZ-a i SDP-a, neka im te stranke financiraju gradnju novih kuća, iz svog stranačkog budžeta, a ne da koriste cijelu državu kao taoca za svoje najmizernije populističke namjere.

dionic12 23.12.2017.
Korisnik s iskustvom
Veliki krug prijatelja
80%

Horvatinčić, Žužić, “Mali” s Ilice, BMW Makarska(opaska-fina obitelj), Marin Senna Čolak, SDP-eovka u dudi,SS Đakić -to je problem, a ne netko tko se vozi 150 na autocesti.
Naravano takve se nikad nije smjelo dirati niti neće moći.
Svakom se može desiti, ali ako imaš 50 prijava i nitko te ne dira….
Zakoni su za građane, a elita kao i u saudijskoj arabiji radi što želi od divljanja autima, kokaina, ku__, itd…-za njih pravila ne vrijede.
Razlika između te Saudijske Arabije i Kroatistana su jako male-možda su tamo penzioneri malo bogatiji.
Hrvatsko pravosuđe i krivosuđe-doktor Pernar je rekao sve.
Sad odoh plakati kad sam se sjetio gdje živim…

dionic12 23.12.2017.
Korisnik s iskustvom
Veliki krug prijatelja
100%

Samo pravosuđe-i u prometu i kod Agrokora.
Pravosuđe je rak ove zemlje-HDZ, SDP i ostali su samo metastaze bolesti koja nije izlječena.

elmaestro 26.10.2018.
Veliki krug prijatelja
Korisnik s iskustvom
100%

noviulagac


Cilj je sprijecit divljanje. Kazne trebaju bit jos stroze!

samo bu.dala može biti oduševljen ovakvim bolesnim povećanjem kazni! zašto se umjesto ovako abnormalnog dizanja kazni ne poprave ceste da budu sigurnije za normalnu vožnju od 70-80 na sat izvan naselj ? zašto se stavljaju debilna ograničenja od 50 ili 60 na sat praktički na svakom koraku? zašto se svakih 30 metara omogućavaju brojni izlazi na prometnice? zašto se građanima ne omogući kupnja novih vozila svakih 10 godina bez poreza i trošarina pa bismo imali siguran vozni park na cestama i prepolovio bi se broj nesreća, a ne da smo postali auto otpad europske unije zbog užasno skupih novih vozila pa vozimo aute koje na zapadu recikliraju?!?!!?

naravno da plenkovićevu vladu ništa od toga ne zanima, njih zanima samo bolesno dizanje iznosa kazni kako bi time krpali rupe zbog silnih milijardi kuna gubitaka u ujlaniku!!!!!

slazic 6.7.2006.
Veliki krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

elmaestro



samo bu.dala može biti oduševljen ovakvim bolesnim povećanjem kazni! zašto se umjesto ovako abnormalnog dizanja kazni ne poprave ceste da budu sigurnije za normalnu vožnju od 70-80 na sat izvan naselj ? zašto se stavljaju debilna ograničenja od 50 ili 60 na sat praktički na svakom koraku? zašto se svakih 30 metara omogućavaju brojni izlazi na prometnice? zašto se građanima ne omogući kupnja novih vozila svakih 10 godina bez poreza i trošarina pa bismo imali siguran vozni park na cestama i prepolovio bi se broj nesreća, a ne da smo postali auto otpad europske unije zbog užasno skupih novih vozila pa vozimo aute koje na zapadu recikliraju?!?!!?

Koliko bi ti ovima lupio kaznu?
- najveća prekoračena brzina izmjerena je u Velikim Sredicama i ona je iznosila 140 km/h na dionici
kolnika na kojemu je ograničenje 50 km/h
- najveća izmjerena koncentracija alkohola u količini 2,66 g/kg izmjerena kod 65-godišnjeg vozača
- najveća prekoračena brzina iznosila je 152 km/h na mjestu gdje je dozvoljena brzina kretanja 80 km/h

Uredni ljudi su samo lijeni traziti stvari!

zupanjac48 26.10.2018.
Korisnik s iskustvom
-

Apsolutno podržavam svaki potez kojim bi se trebao smanjiti broj nesreća te broj poginulih i povrijeđenih u tim nesrećama. Međutim, smeta me neprestana kampanja protiv vozača preko 65 godina starosti, u kojoj se bez iznošenja relevantnih podataka govori o tome kako su, najblaže rečeno, oni postali pošast na cestama. Usporedite podatke, pa ćete vidjeti da najveći broj prometnih nezgoda sa blažim ili težim posljedicama prouzrokuju zapravo mladi, neiskusni vozači, koji voze prejake i prebrze automobile. Nažalost, većina njih su osobe koje su na bilo koji način podobne, pa ih se u posljednje vrijeme uopće ne spominje u medijima. U prilog mom mišljenju su dva razloga zbog kojih se stariji vozači neopravdano stigmatiziraju. To su: stariji vozači su svjesni svojih sposobnosti pa ne ulaze u rizična ponašanja i drugo, većina starijih vozača su umirovljenici sa malim primanjima i nemaju novaca za plaćanje kazni. Pritom, ne želim reći da i među njima nema onih kojima bih osobno odmah oduzeo dozvolu, no takvi su u manjini. Što se liječničkog pregleda tiče,podržavam inicijativu da svaki vozač pri produljenju važenja vozačke dozvole, treba proći liječnički ptrglrd. No, tu bih dodao besmislenost u zakonu, gdje se vozačima ispod 65 godina starosti, vozačka dozvola produžuje samo administraivno na 10 i više godina. Uzmite za primjer da čovjek od 40 godina položi ispit sa 30 godina i toku slijedećih 10 godina nastrada, stekne nekakav fizički nedostatak, ali ga nitko u tome ne će kontrolirati. Nasuprot tome, imate mnogo vozača preko 65 godina koji su u veoma dobroj fizičkoj i psihičkoj kondiciji. S druge strane, predlažem da se povežu liječnici opće prakse i policija kako bi dobili na uvid sve vozače koji imaju neke psihičke probleme zbog koji piju lijekove koji utječu na sposobnost vozača za sigurnu vožnju. Takvim vozačima bi trebalo oduzeti pravo upravljanja vozilima sve dok traje njihova terapija. I na kraju, sa kaznama, kakve god one bile, se slažem, no, mislim da treba prije svega poraditi na prevenciji i to od djece najmanjeg školskog uzrasta pa nadalje, kako bi se podigao nivo prometne kulture. Time bi se povećao i stupanj osobne odgovornosti, te smanjio broj prometnih nezgoda.

purCo 9.2.2018.
Veliki krug prijatelja
Korisnik s iskustvom
-

zašto se ne uvode kazne za divljanje u Saboru, nije li uvijek bilo da treba najprije pomesti ispred svoga praga

kameni 12.2.2019.
Novi korisnik
-

unatrag desetak godina svaken godine podižu kazne a poginulih sve više ..jedina korist od tih kazni je što je puni buđet a to sa sigurnosti nema nikakve veze…imamo stari vozni par..magistrale i lokalne ceste su loše i nisu kategorinizirane,a cestarina je skupa,,

konjkW 28.9.2008.
Veliki krug prijatelja
Dugotrajni korisnik
-

Evoluira sigurnost u prometu ko i zakonodavstvo - od Andrije Hebranga preko Žužula , Spajića i Rojsa pa onda Culeja i Hasanbegovića do najnovijih hibrida Bujaneca, Pernara i Zekanovića