Forum

Naslovnica Forum Komentari članaka Biznis sanjala kao klinka, u 29. njezin modni brend osvaja globalna tržišta
Pretraživanje
Dionička društva
Ni sama Pepeljuga ne bi odoljela maštovitom dizajnu cipela s potpisom mlade poduzetnice koja je napustila menadžersku poziciju u stranoj kompaniji kako bi pokrenula vlastiti biznis.
Jovan 21.8.2014.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
-

Prodaja je ključni element svakog biznisa, vrhunski proizvod može napraviti svatko, ali doći do kupca je najveći izazov.

fahrudin 15.2.2012.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
-

Boze koliko price o cipelama?

Umjesto da date ovoliko medijskog prostora velikim poduzetnicima i njihovom menadzmentu, vi se bavite nekom “djevojcicom iz susjedstva”, koja si je valjda sama napisala ovaj PR pamflet i onda nekog od vasih “nazicala” da joj ga objavi?! Ovo je valjda vec pedesetpeta poduzetnica koja se bavi dizajnom cipela, a koja pokusava nesto u cemu ni mnogo lokalno-poznatije i razvikanije face nisu uspjele. Bas me zanima kako ce zavrsiti…

Mislim znamo da ste uglavnom trecerazredna novina i kad pomislim da ne mozete jos nize pasti, vi me ipak iznrnadite. Padom.

pepeinvest 28.10.2011.
Dugotrajni korisnik
Srednji krug prijatelja
100%

Važno je i jedni i drugo. I znati vrhunski proizvod napraviti i znati ga prodati.
Ovaj naglasak na prodaji danas vjerojatno je zbog prevelike agregatne ponude (previše lijepih cipela) u odnosu na agregatnu potražnju (premalo love u džepu).
Curi respekt!

Pero7 4.2.2011.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
100%

Sve je Trgovina.

Svi mi trgujemo , neki prodaju svoj proizvod , neki tuđi proizvod a neki svoje znanje.

Samo oni koji ništa neznaju zaposle se kao uhljebi u Kukuriku vladi.

.

spectras 25.8.2011.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
50%

fahrudin


Boze koliko price o cipelama?

Umjesto da date ovoliko medijskog prostora velikim poduzetnicima i njihovom menadzmentu, vi se bavite nekom "djevojcicom iz susjedstva", koja si je valjda sama napisala ovaj PR pamflet i onda nekog od vasih "nazicala" da joj ga objavi?! …

fahrudine, očito ništa nisi shvatio… niti nećeš, obzirom da ni 55-ta priča nije bila dovoljna.

Nešto se može napraviti: brzo, kvalitetno, jeftino. Odaberi dvoje od toga.

fahrudin 15.2.2012.
Dugotrajni korisnik
Veliki krug prijatelja
-

spectras


fahrudin


Boze koliko price o cipelama?

Umjesto da date ovoliko medijskog prostora velikim poduzetnicima i njihovom menadzmentu, vi se bavite nekom "djevojcicom iz susjedstva", koja si je valjda sama napisala ovaj PR pamflet i onda nekog od vasih "nazicala" da joj ga objavi?! …


fahrudine, očito ništa nisi shvatio… niti nećeš, obzirom da ni 55-ta priča nije bila dovoljna.

Nego, ajde mi pomozi da shvatim?