Forum

Naslovnica Forum Komentari blogova Affiliate marketing biznis 2
Pretraživanje
Dionička društva
· Korisnik od:
jamesdoef 15.6.2012.
-

Wanted to point out that it wasn't Leonidas' lack of visibility that his army was defeated. It was betrayal and lack of enough resources defeated the Spartans. History suggests that he knew is chances of success was very slim/grim considering his army was far smaller then the Persians (Ratio of soldiers was 1 in 50 in favor of Persians). His thought was to hold of the army. Ultimately he could have at least held out much longer if he was not betrayed but the thought is he knew he would eventually lose this battle. izrada web stranica [arbona.hr]

colanguage 21.11.2015.
Novi korisnik
-

“<a href=”http://www.colanguage.com/hr [colanguage.com]“ target=”_blank“>coLanguage tečajevi stranih jezika online</a>”

Svi koji žele zaraditi preko interneta mogu se registrirati na istom linku.
Postoje dva načina zarade:
1. kroz održavanje tečajeva stranih jezika
2. dijeljenjem affiliate linka i registriranjem novih korisnika, zaradite proviziju u iznosu od 10% prodaje svakom korisniku koji se registrira preko Vašeg linka i kupi neki od tečajeva.

Zadnja izmjena: colanguage (21.11.2015. 15:15)
colanguage 21.11.2015.
Novi korisnik
-

Online škola stranih jezika! [colanguage.com]

Svi koji žele zaraditi preko interneta mogu se registrirati na istom linku.
Postoje dva načina zarade:
1. kroz održavanje tečajeva stranih jezika
2. dijeljenjem affiliate linka i registriranjem novih korisnika, zaradite proviziju u iznosu od 10% prodaje svakom korisniku koji se registrira preko Vašeg linka i kupi neki od tečajeva.

Zadnja izmjena: colanguage (21.11.2015. 15:19)