Pelješki most dobitna kombinacija ulaska Hrvatske u Schengen

Naslovnica Forum Komentari članaka Pelješki most dobitna kombinacija ulaska Hrvatske u Schengen

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Zbog pritiska javnosti i raznih političkih i interesnih skupina te koristi pojedinaca, rijetki će javno reći da je taj most totalno nepotreban i ultraskup, suvišan projekt. Koga zaobilaze? Hrvate iz Neuma? Obilaznica Neuma koštala bi 50x manje a lako je rješivo i međudržavnim sporazumom za prolaz kroz Neum. Kao da nema puno bitnijih infrastrukturnih problema u RH!? S tim mostom će van sezone prolaziti 5 auta dnevno. A npr ljudi iz Omiša do Splita putuju po dva sata u sezoni jer nema obilaznice niti će je biti u bliskoj budućnosti. Glavno da će biti napravljen suvišan ultraskupi most!?

@ms4,

tako kao ti su rezonirali i komunjare iz SDP-a koji su bili i protiv A1 , protiv Dalmatine.

Oni isti koji su govorili da će Tuđman i HDZ u Sv.Roku uzgajati šampione.

Da je bila moguća zaobilaznica Neuma valjda bi ju već napravili u zadnjih 70 godina .

Istina je da od Omiša do Splita ljudi ljeti putuju 2 sata , ali isto tako ljudi s juga Hrvatske i Dubrovnika preko Neuma putuju čak 5 sati.

Zar nebi bilo već vrijeme da se Hrvatska poveže , bez obzira koliko to koštalo , bez obzira koliko se isplatilo.

I da Hrvatska napokon uđe u Shengen.

.

Da se razumimo…neman ništa protiv nikog…svi smo mi hrvati..
Ali oni tuljan od ministra Hajdas doncic je grafika ceste po bregima di dnevno čode 200 auta…a mi da bi došli do dubrovnika nam treba 5 sati i to još proći preko susjedne države i to ako nema guzve…samo za pisljivih 200 km…a ako je guzva do Omiša samo treba 2 sata za 20 km….dakle onda 7 sati…
I onda vi meni govorite o turizmu i razvoju a oni su sprzili novce na neke željeznice i ceste koje ne vide nigdi..
Ja da san turista nikad nebi dosa autom u dalmaciju…

A BALVANA!!! :) :) :)

Tunel, kakvih ima u Skandinaviji, bi bo 3x jeftinije i kvalitetnije rješenje! U RH ima firmi koje posjeduju tehnologiju gradnje!

Mnogi hrvatski ljevičari sve više podsjećaju na golubove. Ima ih puno, ne služe ničemu, a prije nego odu sve zaseru.

Danas je pušten u pogon najduži tunel na svijetu.

Koštao je 11 miliardi Eura , a dug je 57 kilometara.

Koliko košta kilometar tunela ?

11.000.000.000 : 57 = 192.982.456 Eura / Kilometar tunela.

Most Pelješki bi trebao biti dug 2,4 Kilometra.

2,4 Km x 192.982.456 Eura = 463.157.894 Eura za 2,4 Km.

.

***ako EU financira 85% kakve onda veze ima jel jeftiniji tunel ili most?… Pelješki most je u top 3 nacionalnih interesa RH, tko tvrdi drukčije je neprijatelj države… i levičar, naravno 🙂

Alkoholom protiv droge, kriptovaluta, dionica i kladionica!

Tunel od 57km koji je otvoren u Švicarskoj se ne može ama baš nikako uspoređivati sa projektom Pelješkog mosta. Taj tunel je željeznički i ima veliku ekonomsku i ekološku i svaku drugu opravdanost a uz to će se teret prebaciti sa cesta na tunel i tako i smanjiti broj žrtava na cestama! Hrvatska nije Katar da se grade projekti “bez obzira koliko to koštalo”!? Alternative Pelješkom mostu su 50x jeftinije i potpuno u skladu sa međunarodnim pravom slobodnog prolaska (npr zaobilaznica Neuma). Ne može se to uspoređivati ni sa A1 autocestom koja je vitalna za hrvatski turizam. Pelješki most nije vitalan nizašta osim osjećaja da je “vrijeme da se Hrvatska poveže”. Koga bi to most zaobilazio? Hrvatske prostore Neuma gdje su Hrvati 95% i u državi gdje su konstitutivan narod! To je u svakom pogledu suvišan projekt bez ekonomske i političke opravdanosti. Bolje bi bilo političarima da se bore za punu konstitutivnost Hrvata u BiH i nesumnjivo hrvatskog prostora u BiH a ne trošiti novce za suvišan most koji bi trebao zaobilaziti ionako hrvatske prostore Neuma!

***ms4, super ste mi vi svi levičari sa svojim mantrama koje veze nemaju sa razumom…ako EU daje 85% love, stvarno ćemo se onda jezivo istrošili za taj most… ako se može povezati hrvatski teritorij sa hrvatskim teritorijem, a preko hrvatskog teritorija, čemu onda forsirati rutu preko strane države?…države koja ni nije država nego je protektorat koliko god vi šutjeli o tome… naravno, po vama levičarima, trebali bi izgraditi 2 semafora i 2 km ceste kroz Neum, a onih 85% love od cijene mosta nek EU da hebenim levičarskim udrugama

Alkoholom protiv droge, kriptovaluta, dionica i kladionica!

DemiZon, a po čemu si ti to zaključio da sam “levičar”!? Možda po tome što kažem da je Neum isto hrvatski prostor? To inače čuješ ili si ikad čuo od ijednog “levičara”? To je BiH ali je hrvatski prostor a ako je protektorat tim više. Pusti politikanstvo, govorimo o ekonomskoj i svakoj drugoj opravdanosti jednog tako skupog projekta koji ima jeftinu alternativu. Da,ja bi i iz ako hoćeš političkih razloga radio 50x jeftniju zaobilaznicu oko Neuma da potvrdim da je to hrvatski prostor a ne išao graditi most kojim bi Hrvati zaobišli Hrvate!? Nije tu presudno koliki je udio EU financiranja. Ima hrpu drugih vitalnih projekata koje bi EU isto financirala ali bi bili korisniji za RH. Zašto npr RH ne napravi most i spojnu cestu Stara Gradiška-Bosanska Gradiška koji je najprometniji prijelaz a sad je u kaotičnom stanju? Radi se o samo 8 km od granice i pola cijene mosta (pola druga strana) a promet na AC bi se pojačao i odmah bi se počelo vraćati uloženo za razliku od Pelješkog mosta koji se ne bi nikad isplatio. Ima dosta takvih korisnih projekata. Pelješki most je svakako ekonomski najneisplativiji i najbesmisleniji a uz to i najskuplji.

ms4,

mislim da nisi u svoj ljevičarski elaborat uvrstio sve činjenice.

Osim napisanog kao nestručnjak moram ti sugerirati da će taj Pelješki most koristiti i mnogi drugi u Hrvatskoj (za turizam) i u BiH , Mađarskoj , Crnoj Gori , Makedoniji , Grčkoj itd.

U početku malo a s godinama sve više i više.

.


DemiZon, a po čemu si ti to zaključio da sam "levičar"!?

***pa to je prosto ko pasuljće, zaključil sam to po tvojim levičarskim idejama 🙂 …gle, ako je zaobilaznica oko Neuma tak jeftina pa jel onda problem istu napraviti u nekom budućem kratkom roku? ionak mi most plačamo samo 15%… … hoćeš tlakovce ili stazu raditi po susjedovom gruntu ili svojem? koliko god da ti to susjed dozvoljava i čak te nagovara, jednog dana kad on umre pitanje je kaj će ti odrediti njegovi nasljednici…a ovi ti to ni nedaju i samo gledaju kako da te zahebu…a ovu drugu tvoju “levičarsku” ideju da je to hrvatski prostor apsolutno podržavam, to je ionak Francek trebal anektirat jer je i nama anektirano ko Krim Rusiji… i treća tvoja levičarska ideja da zašto država ne napravi 8km spojne ceste Stara Gradiška-Bosanska Gradiška imam par odgovora, recimo zato jer svake godine podjeli levičarskim i protuhrvatskim udrugama za 450km takvih cesta, zato jer političari pokradu za 1500km takvih cesta i zato kaj je svaki put otkad je Francek umro, vazal iz redova levičara na Vlasti koji kad sve mazne ne ostane ni za prometni stupić kraj ceste, a kamoli za 8km ceste

Alkoholom protiv droge, kriptovaluta, dionica i kladionica!

1) taj tunel je bacanje novca, svom srecom europskog novca u ciji budzet i mi uplacujemo pare (pa onda i naseg novca). Nemojte onda kukati kada se novcem hrvatske sirotinje budu gradile europske “strateske” zeljeznice po estoniju, rumunjskoj i ukrajini jednog dana.
2) za 20 godina kad BiH udje u EU i Schengen, taj ce most ostati kao testament vremenu bezobraznog, iracionalnog rasipnistva zbog kojeg ce hrvati zauvijek ostati siromasna nacija koja nikada nije i nikada nece znati kako trositi svoje (u ovom slucaju tudje) pare na efikasne projekte
3) Dalmatina je promasaj, to svi znamo, kredite ce otplacivati jos citava jedna generacija. Kao sto je Bear napisao, koji ce normalan turist autom do Dalmacije? Zasto pobogu? Dublin-Zadar za 30 eura a vi bi gradili viadukte koje povezuju sela od 30 ljudi? Hocete madzare i cehe ili hocete skandinavce, nizozemce i ruse? Jer ti ne idu autom dolje.

Ponavljam, radim u Belju i što novinari pišu je laž. Belje je odlična firma i proizvodi toliko dobrih proizvoda kakve ni Podravka nema.

@crobiz16,

jesi li ti prometni stručnjak , ili ti je to sve rekao mladi sekretar SDP-a na Iblerovom trgu , ili si to sve sanjao , pa kada si se probudio ruka ti je bila u kahlici ?

Gdje ti čuvaš pamet po noći , da ti ju lisica ne pojede ?

.

Demizon
lijepo ste sve u sridu objasnili. Ljevicari i partijasi trebaju novce za svoje udruge kojima potkopavaju Hrvatsku. Za njih je novac za hrvatske ceste i mostove bacen. Naravno da je bacen kad se stalno povecava broj uhljeba i krade. Kad se prestane krasti krediti ce se vrlo brzo vratiti. Vidite kako su Oreskovica brzo suglasno eliminirali jer oni koji znaju smetaju, oni koji vole Hrvatsku su fasisti/ustase itd.
Isto kao sto je 50 godina ispiran mozak s “unutarnjim i vanjskim neprijateljem”.

New Report

Close