“Prve reakcije su pozitivne, vidjet ćemo kako će se stvari dalje razvijati, u ovom trenutku je prerano govoriti o konačnom rješenju”- samo da njegovi ne blokiraju autoceste
“Dakle, istaknuo je, “procedura ide svojim tijekom i ja tu ne vidim neke velike zapreke”.-tj. balvane na cestama
Kako itko pri zdravoj pameti može biti zainteresiran za ovako nešto, prije nego se svi koji su sudjelovali u uništavanju autocesta zatvore zbog veleizdaje?
ja mislim da bi hrvati bili najsretniji da se autoceste skupa s državnim cestama razrežu na 4,5 mil jednakih kockica i dopreme svakom njegova. ok ne bi se mogle dopremiti jer ne bi bilo cesta po kojima bi se vozilo ali bi se na svaku mogao uklesati OIB vlasnika i poslati lokacija pa si je uzme kad mu je zgodno, u svakom slučaju znalo bi se da su ceste hrvatske i mogao bi si svatko spremiti svoju kockicu doma na sigurno, a i bili bi sigurni da se više nikakvi kapitalisti, šeici i tajkuni ne mogu kretati po zemlji i kupovati sve hrvatsko što im dođe pod ruku. kao sada.
Mirovinski fondovi bi trebali generirati bilo kakvu dobit a ne sanirati nemoguce i time ici u propast. Autoceste su jednostavno neisplative, niti se mogu u roku od 30-40 godina amortizirati. Sve kad bi se uvele obavezne vignette za hrvatske vlasnike automobila, koje bi se placale godisnje pri registraciji a iznosile 100 €, kad bi se strancima naplacivale vignette u visini slovenskih i kad bi se sa kamionima i autobusima isto tako postupalo, dosli do prihoda od cca. 230-240 milijuna € godisnje. Tim novcem mogle bi se samo kamate servisirati, a tko ce financirati odrzavanje cesta i osoblje, a tko ce vratiti glvanicu? Znaci, ovaj model moze jedino fukncionirati, ako drzava uzme na sebe 7-10 milijardi kuna glavnice i sama taj iznos otplacuje.
A neznam, ovo bi mogla bit najbolja opcija.
Ponuditi fondovima, građanima, ostatak Koji ne prođe dati koncesionaru, onda se ne može reći da i građani nisu imali priliku zaraditi,,, jer budimo realni pa nebi koncesionar ulazio da neće mrknuti finu zaradu?, kroz 30-40 godina. A sa IPO lovom će vratiti dio kredita + koncesija, + šta će se možda pametnije upravljati,, iako sve ovisi koliko su pametni i kako sve poslože u vladi
A sad dal će građani prihvatiti ili ne? Jbga, imali su priliku, mogu zaradit a i izgubit, kao i koncesionar.
Ma tko je lud da daje pare u nešto što je prezaduženije od Petrokemije i ne pokriva osnovne troškove, a kamoli kredite? Piši kući prpalo.
@ Serislav,
a reci zašto je bilo koji koncesinar blesav to uzeti u koncesiju? Ako nece zaraditi, daj me malo prosvjetli?
Osobno me ne zanima, jer imam druga podrucja ulaganja,, ali stvarno zbog čega bi BILO koji koncesionar ulazio u tu priču ako će ispušiti lovu?????
Niti jedan koncesionar nece preuzeti cijeli dug od 34 milijarde kunda, odnosno 4,5 milijardi €. U javnosti se barata sa cifrom od 2,5 do 3 milijarde €. Sto znaci da ce u svakom slucaju dosta duga HAC-a ostati drzavi za otplatu.
Osim toga koncesionar ce uvesti vignette ili neki drugi oblik naplate. Na svim pravcima, gdje su tuneli duzi o jednog km, zatvoriti ce van sezone jedna tunelska cijevi, jer je i jedna vise nego dovoljna. U outsourcing ide prakticki sve: od odrzavanja cesta do zimske sluzbe, naplatne kucice se ukidaju. Mozda se dogovori sa drzavom, pa definiraju sezonskog radnika tako, da pola godine radi na moru a pola godine je djelatkik zimske sluzbe. Znaci, ima puno mogucnosti, koje sada Mijatov sindikat blokira i time kopa sam sebi jamu, kao sto si svi stozeri za obranu…do sada to radili.
Dati dionice gradanima bez restrukturiranja i postavljanja novog nacina poslovanja, naplate, kako inače i bi dali koncesionaru je van svake pameti. Trebaju biti isti uvjeti, ili da se podjele dionice izmedu gradana, fondova i koncesionara,
Jel se moze reprogaramirati kredit? Kolike su trenutne kamate, a po koliko se moze zaduziti drzava danas?
On the road again
Like a band of gypsies we go down the highway
We’re the best of friends
Insisting that the world keep turning our way and our way
Nadamo se , da nećemo morati 10 godine od kupnje obveznica – naplatiti se
na način – da kupujemo kapute i jakne u trgovinama , kako bi obveznice
potrošili na nešto korisno- kako je to bilo sedamdesetih …….
Još se sjećam mame, koja je s nekim papirima, hodala s nama- djecom po dućanima,
da potroši te papire ” novce ” …jer će joj propasti uskoro…..ako ih se ne riješi bar na takav način..
Ako vjeciti optimista Grcic kaze da prve reakcija govore da je građanima to prihvatljivo to znaci da je ovo gradjanima potpuno neprihvatljivo.