Hajdaš Dončić: Autoceste se ne prodaju već iznajmljuju

Naslovnica Forum Komentari članaka Hajdaš Dončić: Autoceste se ne prodaju već iznajmljuju

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Osporite taj nerazuman referendum- i završite prijevremeno plaćanja koja guše državu !

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!

koje je njegovo pravo prezime.ili je samo drugo ženino prezime iznajmio.

autoceste ne treba monetizirati,već reprogramirati dugove obveznicama na 30 godina i uvesti za domaće vozače vinjete(telepass) a stranci kupuju normalno karte-plaćaju cestarine. van sezone spustiti cijene 50% i za strana osobna vozila prema rijeci i splitu.
poskupiti autoput prema beogradu.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Blackstone,
izvrstan prijedlog, naravno tko želi može uvijek naći neku odgovarajuću opciju ali uhljebski mozak pozna samo jednu, što prije do love a poslije što nas briga. Njima ionako nije u cilju neki boljitak Hrvatske. Ljudi nikako da to shvate.

Siguran sam da će taj Zagorski mužek sa ženinim prezimenom na kraju završiti u Remetincu .

Koliko pratim , svi učeni ljudi iz struke su protiv te pljačke monetizacijom , jedino su za to političari koji su Hrvatsko gospodarstvo i doveli u propast.

I dalje , svim sredstvima nastoje uništiti Hrvatsko gospodarstvo.

.

Glupo je i gotovo ….naime oni misle dobiti oko (najviše) 3 milijarde eura a ostatak oko 1 milijarde bi išlo kao državni dug …..trenutni prihod im je oko 1.9 milijarde kuna ili oko 250 mil € kojim mogu bez problema servisirat taj dug tj. ovo što bi dobili od koncesionara ali kamata na novi kredit kojim bi pokrili stari krediti ne bi smijela biti veća od 3-4 % …….. neke bi trebalo “poljubiti u guzicu za to” ….. nije to strašna cijena puno njih je dalo život i zdravlje za “LIJEPU NAŠU”

DAJ PET !!!

Simpaticno je kako domisljati strucnjaci nadju alternativu monetizaciji kroz refinanciranje, a posebno je zadivljujuca razina financijske pismenosti i baratanja cinjenicama i brojkama. U skladu s gore navedenim, vjerujem kako svi domaci strucnjaci znaju odgovore na slijedeca pitanja:
1.Koliko iznosi godisnje dospijeće glavnice financijskih obveza HAC-a i ARZ-a po godinama u periodu od 2014 do XY (XY je zadnja godina-sigurno znate koja je zadnja godina dospijeca)?
2.Kolike su obveze HAC-a i ARZ-a prema
a) bankama u Hrvatskoj
b) bankama u inozemstvu
3. Kakva je dinamika otplate kredita (mjesecno, polugodisnje, godisnje, jednokratno) prema bankama u Hrvatskoj?
a) Koji je ukupni iznos kredita koji se otplacuju mjesecno/jednokratno/polugodisnje/godisnje?
b) Koji je raspon kamatnih stopa?
4. Kakva je dinamika otplate kredita (mjesecno, polugodisnje, godisnje, jednokratno) prema bankama u inozemstvu?
a) Koji je ukupni iznos kredita koji se otplacuju mjesecno/jednokratno/polugodisnje/godisnje?
b) Koji je raspon kamatnih stopa?
5. Koliki je iznos kredita, koje su kamatne stope, dinamika otplate (mjesecno, polugodisnje, godisnje, jednokratno) i koje su ogranicavajuce odredbe za kredite:
a) JP Morgan-a HAC-u ?
b) JP Morgan-a ARZ-u?
c) ZABE HAC-u?
d) DEPFA-e HAC-u?
6. Kolika je maksimalna izlozenost JP Morgana, Morgan Stanley-a i Deutsche Banke prema Hrvatskoj (objasnjenje: koliko kredita JP Morgan moze maksimalno dati subjektima u Hrvatsko, ukljucujuci drzavu i tvrtke u RH)?
7. Koliki je sveukupni iznos kredita HAC-u i ARZ-u od:
a) Morgan Stanley-a
b) Private Export Funding Corp
8. Koliki je ukupni iznos obveznica izdanih za financiranje autocesta u periodu 2001-2003?
a) Koliko u eurima/dolarima/kunama?
9. Kada dospijeva prva/zadnja rata kredita Dexia-e?
10. Koliko je ukupan broj (ne iznos) neplacenih kredita
a) HAC-a
b) ARZ-a

Siguran sam da znate odgovore na ova i na brojna druga pitanja, jer se sigurno kao pametni ljudi ne bi upustali u komentiranje i zakljucivanje bez poznavanja cinjenica.


koje je njegovo pravo prezime.ili je samo drugo ženino prezime iznajmio.

autoceste ne treba monetizirati,već reprogramirati dugove obveznicama na 30 godina i uvesti za domaće vozače vinjete(telepass) a stranci kupuju normalno karte-plaćaju cestarine. van sezone spustiti cijene 50% i za strana osobna vozila prema rijeci i splitu.
poskupiti autoput prema beogradu.

neke stvari samo izgledaju komplicirano okretanjem pile naopako
ovaj komentar pokazuje da se dobre sustinske ekonomske i politicke situacije mogu postaviti vrlo jednostavno i racjonalno cestitam

@ super,

ti ne razumiješ ?
Jesi li i ti jedan od političara koji nas uništava jer “nema alternative”?
Ukratko , nemoj srati !
Pa nismo mi svi od juče.
Jedino nastoje “monetazirati” Dalmatinu da bi lagodno živjeli 12 mjeseci do izbora.
A šta će prodati druge godine da bi dobili 3 miliarde za lagodni život na vlasti ?

Odmah , isti tren političari moraju početi reforme !

Isti tren moraju početi trošiti samo zarađeno !

A ako neznaju nek raspišu IZBORE !

.

Gospodo, Dončić nije prezime Sinišine žene, već prvog (bivšeg) muža Sinišine žene. To je bolesno.

izgleda onda da imamo novog ivaniševića.očekujem u storiju i gloriji “intimnu ispovijest”, “sasvim iskreno”, i ostala fensišmensi prenemaganja o našem manekenu svinjiši.


Gospodo, Dončić nije prezime Sinišine žene, već prvog (bivšeg) muža Sinišine žene. To je bolesno.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Očigledno si dobro informiran pa daj onda neku tvoju ideju kako riješiti problem hac-a.Ili i ti misliš da je najbolje dati drugome da upravlja ,jer kako kaže klempo “nitko neće odnijeti ceste”

Pa za njegovu informaciju ,nitko nije odnio ni ht a ni banke koliko vidim,jedino su izvukli milijarde profita.


Simpaticno je kako domisljati strucnjaci nadju alternativu monetizaciji kroz refinanciranje, a posebno je zadivljujuca razina financijske pismenosti i baratanja cinjenicama i brojkama. U skladu s gore navedenim, vjerujem kako svi domaci strucnjaci znaju odgovore na slijedeca pitanja:
1.Koliko iznosi godisnje dospijeće glavnice financijskih obveza HAC-a i ARZ-a po godinama u periodu od 2014 do XY (XY je zadnja godina-sigurno znate koja je zadnja godina dospijeca)?
2.Kolike su obveze HAC-a i ARZ-a prema
a) bankama u Hrvatskoj
b) bankama u inozemstvu
3. Kakva je dinamika otplate kredita (mjesecno, polugodisnje, godisnje, jednokratno) prema bankama u Hrvatskoj?
a) Koji je ukupni iznos kredita koji se otplacuju mjesecno/jednokratno/polugodisnje/godisnje?
b) Koji je raspon kamatnih stopa?
4. Kakva je dinamika otplate kredita (mjesecno, polugodisnje, godisnje, jednokratno) prema bankama u inozemstvu?
a) Koji je ukupni iznos kredita koji se otplacuju mjesecno/jednokratno/polugodisnje/godisnje?
b) Koji je raspon kamatnih stopa?
5. Koliki je iznos kredita, koje su kamatne stope, dinamika otplate (mjesecno, polugodisnje, godisnje, jednokratno) i koje su ogranicavajuce odredbe za kredite:
a) JP Morgan-a HAC-u ?
b) JP Morgan-a ARZ-u?
c) ZABE HAC-u?
d) DEPFA-e HAC-u?
6. Kolika je maksimalna izlozenost JP Morgana, Morgan Stanley-a i Deutsche Banke prema Hrvatskoj (objasnjenje: koliko kredita JP Morgan moze maksimalno dati subjektima u Hrvatsko, ukljucujuci drzavu i tvrtke u RH)?
7. Koliki je sveukupni iznos kredita HAC-u i ARZ-u od:
a) Morgan Stanley-a
b) Private Export Funding Corp
8. Koliki je ukupni iznos obveznica izdanih za financiranje autocesta u periodu 2001-2003?
a) Koliko u eurima/dolarima/kunama?
9. Kada dospijeva prva/zadnja rata kredita Dexia-e?
10. Koliko je ukupan broj (ne iznos) neplacenih kredita
a) HAC-a
b) ARZ-a

Siguran sam da znate odgovore na ova i na brojna druga pitanja, jer se sigurno kao pametni ljudi ne bi upustali u komentiranje i zakljucivanje bez poznavanja cinjenica.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Na osnovna pitanja dobili smo jedan konstruktivan ali neprecizan odgovor: ‘Ne seri’. Sad mozemo krenuti na malo kompleksnija pitanja, na koja ce sigurno precizno odgovoriti uceni ljudi iz struke (tu prvenstveno ubrajam profesore s prestiznog ekonomskog fakulteta u zagrebu, koji se samo teskim previdom, neopravdano nikad nije nasao medju najbolje rangiranim fakultetima na svijetu).
Dakle, s obzirom da postoje alternative monetizaciji koje ce bez problema omoguciti servisiranje duga, siguran sam da znate odgovore na slijedeca pitanja:
1.Kada bi vlada rh izdala obveznice za refinanciranje duogova sutocesta, koliki bi bio yield/coupon na obveznice s dospijecem od
a) 5 godina
b) 10 godina
c) 20 godina
d) 30 godina
e) 40 godina
2. S obzirom da znate odovore na pitanja 2a, 2b, 3b i 4b, onda je vrlo lako izracunati prosjecnu ponderiranu cijenu duga za postojece kredite. Pa koliko je onda prosjecna ponderirana cijena duga za postojece kredite?
3. E sad jedno nebitno pitanje za ucene ljude iz struke: da li bi cijena duga na gore navedena dospijeca obveznica bila manja ili veca od prosjecne ponderirane cijene duga za postojece kredite?
4. Jos par nebitnih pitanja:
a) kolika je sadasnja vrijednost buducih novcanih tokova (tj vrijednost koncesije) za koncesijski period od 5g, 10g, 20g, 30g, 40g?
b) kolika je sadasnja vrijednost buducih novcanih tokova autocesta pod pretpostavkom da drzava izda obveznice na 5g, 10g, 20g, 30g, 40g te da HAC i ARZ otplacuju te obveznice?
c) koja je veca vrijednost: a ili b?
5. Pod pretpostavkom da drzava izda 30g obveznice s nominalom od 30 milijardi kuna uz godisnju kamatu od 4%:
a) koliki je godisnji trosak kamata?
b) koliki je financijski kapacitet HAC-a i ARZ-a da placaju troskove kamata?
c) koliko placaju porezni obvezici?
6. Pod pretopstavkom da se postojece obveze refinanciraju novim kreditima, a svi uceni ljudi iz struke znaju da banke jedva cekaju refinancirati kredite po manjim kamatnim stopama, opet se vracam na pitanje 6 iz proslog posta:
a) Kolika je maksimalna izlozenost JP Morgana, Morgan Stanley-a i Deutsche Banke i drugih banaka prema Hrvatskoj?
b) S obzirom na maksimalnu izlozenost banaka prema rh, koliko je potrebno novih banaka koje bi bile voljne refinancirati postojece kredite?
c) Koje su to postojece banke koje su voljne reprogramirati postojece kredite uz povoljniji rok otplate i manju kamatu? U prijevodu (znam da ce ucenim ljudima iz struke ovo zvucati nevjerovatno), koliko je takvih bedastih banaka koje ce se dobrovoljno odreci sigurne zarade?
7. Jesu li ikada uceni ljudi iz struke razgovarali s predstavnicima banaka koje su financirale gradnju autocesta? Ako jeste, sto su vam rekli?
8. Jesu li ikada uceni ljudi iz struke razgovarali s predstavnicima institucionalnih ulagaca koji bi kupovali obveznice za refinanciranje obveza autocesta? Ako jeste, sto su vam rekli?

Ne, Bogu hvala, nisam hrvatski politicar, novinar niti uceni covjek iz hrvatske struke. S prvima se u mom poslu cesto susrecemo, s drugima se susrecemo i cudimo im se, a s trecima se sprdamo i izbjegavamo ih jer nemamo vremena za laprdanje. Sprdamo se i s prvima na suptilniji nacin, a to tek shvate (valjda?) kad vise nisu na poziciji, kad im se vise nitko ne javlja na telefon. Tad (valjda) shvate koliko su nebitni u globalnim okvirima. Pogotovo je smijesno kad dodju u inozemstvo traziti posao pa shvate da je vrijednost hrvatskog ministra/premijera/prof ekonomije u svijetu jednaka onoj luckog radnika u Splitu.

opet nema tvog konkretnog odgovora.što napraviti sa autocestama?

nego reci ti meni,kako će to netko tko uzme u koncesiju financirati.svojim kapitalom ili će se zadužiti?

pogledaj ovu tvrtku pa mi reci kako se ona financira?
http://www.atlantia.it/en/

bennetonova tvrtka za autoceste,ima oko polovice talijanskih autocesta.

lani profit 600 milijuna eura.

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

gospodo ja vidim da ste vi svi jako uceni, a ja na zalost nisam , ja sam vam sa sela ali ipak cu vam nesto reci a najvise nasem vrlom ministru !
ako i iznajmimo autoceste mi u biti nista necemo dobit osim lovu odjedanput !
koliko ce radnika zavrsit na zzz kojima cemo morati isplacivati naknade, koliko od tih radnika nece uplacivat u mirovin i zdravstv, koliko njih onda nece placat poreze i prireze, imat za trosit i placat pdv i sl ?
PA TO MOZE VALJDA I DRZAVA, JER JA NISAM ZA UH LJEBE KAKO I U AUTOCESTAMA TAKO I U SVIM J E BENIM DRZAVNIM FIRMAMA OD OPCINA ZUPANIJA HEP I SVE RAZNE AGENCIJE A JEDINI IM JE CILJ P OSRA T STO POJEDU I DOCEKAT 3 POPODNE !
naprimjer na izlazu u posedarju nocna smjena ima recimo 2-3 radnika ! ko to moze platit ? pa tamo u nocnoj smjeni izadje 5-6 auta sa autoputa ! pa koliko to kosta ? a koliko je takvih izlaza koji ne mogu bruto naplatit za troskove radnika ? pa moze valjda i drzava staviti automate na napla kucice ili nam b udala sa strane treba to napravit potirat ljude na burzu ne ulagat u obnovu i uzet milijarde ???

New Report

Close