Ministar Vrdoljak: Mol me želi osobno diskreditirati

Naslovnica Forum Komentari članaka Ministar Vrdoljak: Mol me želi osobno diskreditirati

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Vrdoljak je predmet istrage Uskoka (ATO inženjering i ostali izvlakači državnih para) i nikakva dodatna diskreditacija nije potrebna da bi bilo bjelodano da se radi o jednom od najvećih neznalica i nesposobnjakovića koji su ikada bili ministri.
Da ima imalo morala odavno bi dao ostavku i još malo uživao u onoj škrinji za sladoled prije nego mu na vrata pokuca PNUSKOK.

zar nije on zalutao na funkciju nakon Čačića, nije si valjda umislio da je to sposobnost


Vrdoljak je predmet istrage Uskoka (ATO inženjering i ostali izvlakači državnih para) i nikakva dodatna diskreditacija nije potrebna da bi bilo bjelodano da se radi o jednom od najvećih neznalica i nesposobnjakovića koji su ikada bili ministri.
Da ima imalo morala odavno bi dao ostavku i još malo uživao u onoj škrinji za sladoled prije nego mu na vrata pokuca PNUSKOK.

zbog kojeg razloga.

Vrdoljak je nesposobna seljacina i iz izjave MOLa jasno je da Vrdoljak uopce nema mandat za bilo kakve pregovore. S takvim pregovaracem se nema sto pregovarati jer ne odlucuje ni o cemu. Stoga ne cudi da je MOL frustriran jer su skuzili da im je na pregovore dosao uplaseni demagog i kokosar koji nista konkretno nije ponudio, ali glavno da je 3x ponovio demagosku paradigmu….’nacionalni interes’

Osobno diskreditirati?

Lako je benu diskreditirati.
Najlakše je jadnika zezati.

Hrvati su neuki i nesposobni.

Prokužili i Mađari da je mlatimuda.

Tražim hitno posao sa radnim vremenom od 26 sekundi . Može i do sat vremena ali ne duže!!!Netreba plaća samo mirovinsko i socijalno.

Da bi te netko diskreditirao moraš kod njega imati kredibilitet! Ovaj ministar(kao i većina drugih) nema nikakav kredibilitet ni kod svojih državljana a kamoli kod Mađara! Nisu Mađari bedasti, znaju oni kako će sa kime postupati!

Prvo mora mamu pitati, pa ce onda mađari dobiti odgovor 😀

Teško te MOL može diskreditirati više nego što si to sam supio dosada sa vlastitim izjavama. Jedan od nesposobnijih ministara u Vladi a konkurencija je grozna.

Gospon Vrdoljak Vi ste preosjetljivi.

Ovaj način ophođenja je normalan za Mađare.

Kako su došli u INU, sve Hrvate tretiraju kao LO.pove, neradnike i nesposobno ljude.

Na sva rukovodeća mjesta su doveli svoje ljude, tzk. Mađarone.

S jednim i jedinim ciljem.

Smanjiti troškove po svaku cijenu.

Manja proizvodnja, smanjenje troškove radnika, otpuštanje i prijevremene mirovine s otpremninama.

Povećanje proizvodnje i smanjenje troškova ulaganjem u nove tehnologije strogo zabranjeno.

Na kraju je došlo do toga, da ni osnovne stvari za održavanje toplog pogona kao i proizvodnje nisu u funkciji.

Rezultat toga je povećana opasnost za zdravlje ljudi, opasnost od ekoloških i eskplozivnih nesreća i tragedija.

bilo bi lijepo da se sposobnost Mađara očitala na profitabilnosti INE.

Ali po rezultatima vidite da se to nije dogodilo.

Dapače, MOL sa svojim proizvodima, benzinom, dizelom, motornim uljima, industrijskim uljima postaje nelojalna konkurencija samoj INI na tržištu Republike Hrvatske i okolnih zemalja.

Čitaj. Profit MOLA se konstantno povećava, dobit se izvlači iz Hrvatske, a ina će konstantno biti u gubitku do njezinog zatvaranja.

[b]black magic[/b]

Što se tiče cijene INE.

Ina sada vrijedi duplo manje nego onda kada su Mađari kupili 25 %+1

[b]black magic[/b]

Što se tiče cijene INE.

Ina sada vrijedi duplo manje nego onda kada su Mađari kupili 25 %+1 dionicu INE.

To je bilo cca 900 kn, znači cca 450 kn.

Ako toj cijeni pribrojimo Sirijska polja (uz uvjet da će se eksplatacija polja nakon “pametne” politike Vlade i gospođe Pusić nastaviti) trenutna cijene INE iznosi 2.000 kn.

I to nategnuto.

Naravno uz sposoban menađment, otpuštanju ljudi koji su Mađari doveli, INA ima šanse za rast.

Pozitivno poslovanje uopće nije upitno da je vodi konj sa dreserkom.

[b]black magic[/b]

Gospn Lula, niste sasvim u pravu!! Mađare je dočekao veliiiki nered u poslovanj: višak ljudi koji su dolazili na posao kad su htjeli, svaki uposlenik od poslovođe naviše je imao službeni auto 24 sata, s kojim je išao: u svatove, na stočne sajmove, vozio građ. matrijal u viksu na more i.t.d. i.t.d., kralo se na sve strane, šljakeri ono do čega su mogli doći:maziva, goriva a uprava je mutila na nabavi. Mađari su to doveli u red! Istina Mađari nisu ništa napravili za razvoj poduzeća, prepustili su ga slučaju i sada je tu gdje je! Dobro se još i drži!! Bez novih istraživanja tj. nalazišta INA je osuđena na propast, a svi u Vladi se ponašaju kao da su potencijalna ležišta 100% sigurna i bogata!

New Report

Close