Indonežani, Kinezi i Turci žele Croatia Airlines

Naslovnica Forum Komentari članaka Indonežani, Kinezi i Turci žele Croatia Airlines

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Indonežani, Kinezi i Turci žele Croatia Airlines

Samo Hrvatska Kukuriku Vlada ne želi Croatia Airlans već žele lovu koju će za mjesec dana pojesti i posrati .

.

U 30 000 kuna se kladim da neće pokazati interes nitko u prvom krugu.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Indonežani, Kinezi i Turci žele Croatia Airlines

Samo Hrvatska Kukuriku Vlada ne želi Croatia Airlans


Koliko po tebi vrijedi Croatia airlines?

Koja bijeda, koja žalost, koja sramota!

Ovaj tekst je doprinos drugim tekstovima koji se pojavljuju u hrvatskm medijima a koji su zanimljivi samo kao objekti za studij socijalne psihologije. Ili da pokušam biti stručan: dominacije podsvjesnog, iracionalnog i implicinog nad svjesnim, racionalnim i ekspicitnim. Riječju, očajnički se traže novci a nema se snage suočiti s neugodnm istinama da bi se izvukli pravi zaključci i potražila prava rješenja ispravnim pristupom i u pravom smjeru.

Ostavimo sada po strani zašto uopće neme interesenata iz EU (sjećamo se parole “Tamo pripadamo” pred referendum o ulasku u EU, za ne?). Ostavimo i paralele sa slovenskim Adria Airwaysom ili madžarskim Malevom (kojemu je Croatia Airlines po sistemu poslovanja mnogo bliža pa će i rasplet biti sličan).

Ono što najviše bode oči je izraz “dokapitalizacja ili privatizacija” koji su očiti dokaz da se nezna što se zapravo hoće.

A koliko je Gaurda stvarno zainteresirana svjedoči izraz da će se “najvjerojetnije” javit na natječaj za iskaz interesa.

Vjerojatnost u biznisu ima valjanost samo kod procjene rizika, kod poslovnog planiranja to je jadna kategorija.

Inače, koliki je prostor izraz “vjerojatnost” dobio kod planiranja poslovanja nekih hrvatskih kompanija svjedoči i izjava Edi Kučana, direktora brodogradilišta 3. maj koji je na jednom od sastanaka sa sindikatima (na kojem je govorio treći po redu, nakon predsjednika sindikata i gradonačelnika Obersnela izjavio da će posla “vjerojatno” biti do sredine godine.

Da mi je samo znati kolika je “vjerojatnost” da će tzv.”monetizacija” super-nerentabilnih auto cesti (da bi bila rentabilma atocesta mora imati minimalni promet od 10-12.000 automobila dnevno) također uspjeti !


…već žele lovu koju će za mjesec dana pojesti i posrati .

Jesti ce sve manje i srati sve tanje.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

New Report

Close