ANALIZA: Ne biste vjerovali, ali kontrola brzine na autocesti ne mora nas skupo koštati

Naslovnica Forum Komentari članaka ANALIZA: Ne biste vjerovali, ali kontrola brzine na autocesti ne mora nas skupo koštati

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

čista slučajnost da se uz to ostvaruje i praćenje kretanja.. a da se sigurnost prometa ustvari ne povećava..

kako odvratan pr članak..

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

nemam ništa protiv ako me netko vozi preko ograničenja i duplo ako se osjećam sigurno, a to odmah vidim po vozaču, ali imam protiv da ubojica dvoje ljudi dobije 22 mjeseca uvjetno!

pišem samo na dionicama koje držim..

evo kako mi shvaćamo demokraciju: svaka kontrola provedbe propisa i zakona odmah se tumači kao narušavanje privatnosti. Ne znam kome može smetati što se vidi da je na javnoj prometnoj površini.

Od naplate do naplate je 136km, a ne 147km. Time se izračunata prosječna brzina smanjuje sa 152km/h na 138km/h.

A i dozvoljenih 130 je diskutabilno, jer nema kazne za +10km/h, pa je tu još tolerancija mjernog uređaja 10%, tako da se pored znaka ograničenja brzine od 130km/h može mirne duše voziti 155km/h bez ikakvih kazni.

Vožnja na autoputu nije nikakav problem, 130 km/h ili 180 km/h je ista stvar ako nema gužve. Veći problem za sigurnost prometa su divljaci koji se po gradu iživljavaju s autima.

Preglupo da bi bilo primjenivo u praksi.

Nema razloga da se ovaj prijedlog ne primjeni u praksi, njime bi uklonili jedan od glavnih razloga brze vožnje. Ipak, daleko od toga da bi njima spriječili brzu vožnju. Primjer, krenem iz zg i nagazim 280kmh, tako vozim do Macole gdje stanem, večeram, odspavam i ujutro krenem prema Splitu, opet nagazim 280kmh. Koja je moja prosječna brzina?


nagazim 280kmh, tako vozim do Macole gdje stanem, večeram, odspavam i ujutro krenem prema Splitu, opet nagazim 280kmh. Koja je moja prosječna brzina?

Za tebe postoje presretači. Evo ih: http://www.4kotaca.net/hr/wiki-info/presretaci.htmVaš link

Čista glupost.
Postoje vozači koji ne voze dobro i često rade saobračajke i oni koji voze pametno i NIKAD ih ne rade. Moje je pravilo prilagođavati brzinu uvjetima na cesti i zbog toga ponekad vozim sporo ali ponekad i 220. Vozačku imam 30 godina i NIKAD nisam ne samo skrivio saobračajku negi nikad nisam sudjelovao u nikakvom udesu jer sam nekoliko puta UPRAVO VOZEĆI VEĆOM BRZINOM izbjegao da netko udari moj auto.
Nažalost te se činjenice premalo cijene niti je netko ikad išao pitati vozače koji su prelazili stotine hiljada kilometara bez ikakvih incidenata – zašto nikad nisu sudjelovali u saobraćajki?

Tri su uvjeta potrebna da bi čovjek bio sretan: biti budala, egoist i zdrav; Ali, ako vam nedostaje prvi, sve je izgubljeno!

Problemi s fizikom iz osnovne škole!
zg828
Ako je od naplate do naplate 136km, a ne 147km
onda je za kraći put brzina VEĆA a ne manja!

mycronet ima problema s fizikom a ne zg828. zg828 je u pravu.

drzim se one da ne postoje dobri i losi vozaci nego oprezni i neoprezni

Po komentarima bi se dalo zaključiti da u saobračajkama ginu samo oni koji su već imali nesreće i ne znaju voziti. Koliko je poginulih koji su ranije tvrdili da su dobri vozači? Koliko će poginuti onih koje tvrde da dobro voze?

New Report

Close