Todorić pokreće novu mobilnu mrežu u suradnji s HT-om

Naslovnica Forum Komentari članaka Todorić pokreće novu mobilnu mrežu u suradnji s HT-om

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Hrana, nafta sada i telefon.

Da ne pati od kompleksa manje vrijednosti ?

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

Otvaranje benzinskih crpki odnosno shopova podržavam, ulazak na tržište mobilne telefonije gledam pak malo skeptično. Mislim da to neće biti osobito profitabilan posao.


Hrana, nafta sada i telefon.

Da ne pati od kompleksa manje vrijednosti ?

ironično je da ovakav komentar ostavljaš na poslovnom portalu…
prije nego lupetaš pogledaj malo što radi Tesco, Wal-mart, Carrefur itd. ako uopće znaš koje su to firme….

Principe
Znate li možda koliko je prosjek plaće u Teco i ostalim nabrojanim, a koliko u Konzumu ?
Tesco pili s plaćama gdje može, kao u Aziji, ali u svom dvorištu ponaša se vrlo kulturno, a za razliku od našeg Tesca.

Uzmino jedan pošteniji i bliži primjer radi paralele: dajte usporedite molim vas DM i Konzum ili Kosmo svejedno !
Hvala

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

G. Pro9….bit ce itekako unosan posao…..Vlada je stisnula operatore da moraju ulagati u infrastrukturu, a zna se da 2G i 3G sadasnja mreza nisu iskoristene niti 30%… Ak sam fulao za koji postotak ispricavam se. Nadalje, zum-Ko, placa T-Mobile rentu za infrastrukturu koju ionako ne koristi i s tim novcima ulaze u optiku i LTE mrezu…..di ces bolje 🙂

Ajmo iz pocetka!!!

Kljucni problem Hrvata je u tome da se cesto prave pametni i onda kad o temi apsolutno nista ne znaju, a tipicni primjer takvog ponasanje je Loris. Branded reseller tipa TESCO (ili ovaj JING) nije nikakva inovacija, to u UK ili Nizozemskoj postoji vec 10 godina i cisto je normalno da Konzum to radi – ono sto nije normalno je da to radi tek sad kada trziste pada, a ne prije 5-7 godina.

neće on ništa posebno zarađivat na benzinskim u sklopu velikih konzuma i sličnim novotarijama nego će ljude privlačit u konzum. možemo mi pričat šta hoćemo ali u inovacijama je vodeći od svih lanaca i zato je najveći…drugi npr nemaju online prodaju a konzum već tu ubire značajna sredstva

U doba zaoštrene konkurencije i pada marži u telekom sektoru ulazak u taj segment mi se čini deplasiranim.

Tko leti vrijedi, tko vrijedi leti, tko ne leti ne vrijedi

New Report

Close