Poslovni uzlet grada Makarske 2017.

PCZ Konferencije Poslovni uzlet grada Makarske 2017.
Više informacija

Lokacija

Hotel Osejava, Šetalište dr. fra Jure Radića

Program

Program besplatnih edukacija pogledajte ovdje.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite se na telefone 01 6326 000 i 6326 030 i  na e-mail 
poslovni-uzlet@poslovni.hr

Poslovni uzlet grada Makarske 2017. Toni Katic/HaloPix/PIXSELL

Poslovni uzlet grada Makarske održao se 4. travnja 2017. u Hotelu Osejava (Šetalište dr. fra Jure Radića) u Makarskoj.

Poslovni dnevnik četvrtu sezonu zaredom nastavlja s besplatnim i korisnim programima za poduzetnike, obrtnike, vlasnike OPG-ova i sve one koji kontinuirano usavršavanje poslovnih znanja i vještina smatraju ključem za uspjeh. Prošle su godine polaznici edukacija u Makarskoj mogli saznati sve o EU fondovima te osnaživanju proizvodnje, ruralnog razvoja i turizma u Dalmaciji te kako doći do povoljnih sredstava za ulaganje u turističke kapacitete.

U novoj sezoni Poslovnih uzleta, svi naši sudionici sudjelovali su na jedinstvenim dvosatnim radionicama na kojima su se iz prve ruke opremili bogatim informacijama i savjetima iz svijeta marketinga, turizma i ekonomije. Naši predavači stručnjaci za sve naše polaznike pripremili su interesantne teme radionica putem kojih su potaknuli interaktivnu korisnu raspravu i dali odgovore na neke od najvažnijih pitanja u područjima trgovačkih društava, marketinga i kreativnog razmišljanja.

Nakon pozdravnih govora domaćina i organizatora manifestacije, održana je panel diskusija na kojoj su sudjelovali lokalni i regionalni akteri koji su iznjeli svoje stavove o razvoju poduzetništva u Makarskoj, njihovoj problematici te (ne)iskorištenim potencijalima. Vrhunac Uzleta bile su dvije radionice - prva o troškovima i proceduri osnivanja vlastitog posla te njihovim prednostima i nedostacima. Radionicu pod temom „Kako pokrenuti svoj vlastiti posao i koji pravni oblik odabrati?“ vodila je gospođa Željka Marić iz Hitro.hr - servisa Vlade Republike Hrvatske za ubrzanu komunikaciju građana i poslovnih subjekata s državnom upravom. Druga radionica pod nazivom ''Marketing i kreativno razmišljanje'', a njen predavač gospodin Karlo Stojčević iz Red Pointa bavila se temama kreativnosti - kako ju probuditi i razmišljati izvan okvira. Naši polaznici saznali su sve osobine kreativaca i tajne uspješnog brendiranja.