Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

PCZ Konferencije Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama
Više informacija

Lokacija

U prostorijama Veleučilišta Vern, Iblerov trg 10, 2. kat

Program

09:30 - 09:45 - okupljanje i registracija sudionika
09:45 - 09:55 - uvodni govor, Dražen Lulić, Caper
09:55 - 10:00 - prezentacija, Marko Jukić, Hrvatska pošta
10:00 - 11:30 - panel rasprava: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama
11:30 - 11:45 - pitanja i odgovori
11:45 - 12:30 - druženje uz prigodan domjenak

Teme:

Trendovi u maloprodaji 
e-trgovina 
Povezivanje proizvođača i trgovaca
Kako povećati konkurentnost hrvatskih proizvoda

Kontakt

Poslovni centar znanja
Tel: + 385 1 6326 033
Mob: + 385 98 1620 214

Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama k

Posljednjih godina sve su zapaženiji novi trendovi u maloprodaji. Tako su robne marke 2004. imale oko 5 posto udjela, u 2013. narasle su na 20 posto, u prehrani na  24 posto. Hrvati sve više slijede trendove prepoznatljive i na mnogim europskim tržištima, češće košaricu pune robnim markama nego brendiranim proizvodima. Je li tome razlog recesija i pad potrošnje ili uvjerenje u kvalitetu robnih marki? 

Može li se ostvariti jače povezivanje prehrambene industrije i trgovine koje bi u uvjetima krize pokrenulo makar i minimalni gospodarski rast. Kako potaknuti tu suradnju, je li domaća proizvodnja (ne)konkurentna naspram uvoza, ima li inovativan asortiman s kojim može na police maloprodaje? 

Dugo se smatralo da domaći trgovci u odnosu na strane imaju veliku prednost jer bolje poznaju ukus i navike lokalnih kupaca. Sve su snažnije promidžbene kampanje upravo stranih lanaca u kojima se sve više ističu regionalni i autohtoni proizvodi. Što takav pristup donosi proizvodnji, a što trgovini.

Razvoj e-trgovine na hrvatskom je tržištu još u povojima. Što su problemi zbog kojih malobrojni trgovci imaju e-ponudu? Kako potaknuti i potrošače da više koriste takav model kupovanja? Jesu li Hrvatima primaljivije šetnje bučnim šoping centrima od kupovine iz udobnosti svoga dnevnog boravka?  

Mogu li proizvođači i trgovci radi vlastite budućnosti njegujući kvalitetno partnerstvo izboriti bolji status na gospodarskoj sceni te kreatore ekonomske politike uvjeriti u potrebu novih pravila. Prehrambena industrija i maloprodaja osim ekonomskih parametara bitne su i radi mogućeg rješavanja socijalne problematike, posebice goleme nezaposlenosti. Što je država propustila učiniti kako bi zaštitila ova dva sektora, te može li uopće što učiniti, a da to EK ne ocijeni protekcionizmom.    

Odgovore na ova i mnoga druga pitanja pokušalo s epronaći na poludnevnoj konferenciji Poslovnog dnevnika.

Sudionici
  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Božica Babić, moderator

  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Marko Jukić , panelist

  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Nediljko Baričić, panelist

  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Jure Radoš, panelist

  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Dinko Klepo, panelist

  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Boris Jurič, panelist

  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Antun Plivelić, panelist

  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Zvonimir Mozer, panelist

  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Dražen Lulić, panelist

  • Konferencija: Trendovi u maloprodaji i popratnim industrijama

    Martin Evačić, panelist