Poslovni uzlet Bjelovarsko-bilogorske županije 2017.

PCZ Konferencije Poslovni uzlet Bjelovarsko-bilogorske županije 2017.
Više informacija

Lokacija

HGK – Županijska komora Bjelovar, Petra Preradovića 4/1

Program

Program besplatnih edukacija pogledajte ovdje.

Kontakt

Za dodatne informacije obratite se na telefone 01 6326 000 i 6326 030 i  na e-mail 
poslovni-uzlet@poslovni.hr.

Poslovni uzlet Bjelovarsko-bilogorske županije 2017. Bjelovar

Poslovni uzlet Bjelovarsko-bilogorske županije održao se 26. travnja 2017. u Bjelovaru.
Riječ je o projektu Poslovnog dnevnika koji je pokrenut početkom 2014. godine u suradnji s partnerima te gradovima i županijama diljem Republike Hrvatske s ciljem promicanja malog i srednjeg poduzetništva. Naime, ovim projektom želi se omogućiti dodatno znanje i vještine poduzetnicima kako bi postali još uspješniji u svom poslovanju, stoga i četvrtu godinu zaredom Poslovni dnevnik nastavlja s programima potpore za ovaj vrlo bitan segment gospodarstva u Lijepoj našoj.

U travnju se nova prilika za poslovno educiranje, upoznavanje novih potencijalnih poslovnih suradnika i ostvarivanje novih kontakata otvorila za poduzetnike Bjelovarsko-bilogorske županije kojima su uz vrsne predavače i stručnjake, naučili nešto novo i nadogradili već utvrđena znanja i vještine. Interakcija predavača s polaznicima, realni primjeri iz poslovnog života, radionice u sklopu edukacija, razmjena iskustava s predavačima i ostalim polaznicima edukacija samo su dio Poslovnog uzleta Bjelovarsko-bilogorske županije.

Ovogodišnju manifestaciju otvorio je gospodin Mislav Šimatović, zamjenik glavnog urednika Večernjeg lista i gospodin Damir Bajs, župan Bjelovarsko-bilogorske županije. Nakon pozdravnih govora organizatora i domaćina slijedila je panel diskusija u kojoj se raspravljalo o Drvnoj industriji kao šansi za povećanje hrvatskog izvoza, a potom i trosatna radionica Željke Tihomirović i Hrvoja Šarića iz tvrtke Ohoho s temom Marketing i kreativno razmišljanje.

Interaktivna radionica namijenjena je za sve marketingaše i one koji to žele postati. Odgovorilo se na pitanja kao što su: Što je branding? Tko su kupci našeg proizvoda/usluge? Utjecaj tržišta na naše poslovanje i sl. Radionica je pojasnila što znači biti kreativan, kako probuditi kreativnost u sebi te razmišljati izvan okvira.