Znak ‘Richemont kvaliteta’ dobilo sedam pekarnica

Autor: Biserka Ranogajec , 01. lipanj 2009. u 22:00

Priznanje koje se potvrđuje svake dvije godine tražilo 11 tvrtki

Udruga pekara i slastičara Richemont klub krenula je s promidžbenom kampanjom na nacionalnoj razini kojom potrošačima pekarskih i slastičarskih proizvoda želi skrenuti pozornost kako se uz znak “Richemont kvaliteta” nalaze najkvalitetniji proizvodi.

Namjera je također da znak bude nacionalno brendiran, odnosno da javnost dozna njegovo značenje i upozna njegove nositelje. Pravo korištenja znaka u sljedeće dvije godine, jer će se ono stalno kontrolirati, dobilo je sedam proizvođača od ukupno 11 koliko su obilazili i ocjenjivali stručnjaci. To su Pekare Babić, Čakovečki mlinovi, EKOS pekarnica, Z.P. Klara, Mlinar, Mlin i pekare, Radnik, Slastičarnica Vincek i Pekarnica Zemljič. Nakon raspisanoga pozivnog natječaja za dobivanje prava na korištenje znaka koji simbolizira izvrsnost u načinu proizvodnje i finalnim proizvodima, provedeno je iscrpno ispitivanje i kontrola u pogonima tvrtki i obrta koji su se javili na natječaj. Njih su ocjenjivala povjerenstva sastavljena od gospodarstvenika iz branše, tehnologa i stručnjaka s Prehrambeno-biotehnološkog fakulteta u Zagrebu. Vladimir Bulić, direktor Richemont kluba i tvrtke Timzip, kaže da su povjerenstva ocjenjivala deset kategorija od urednosti pogona i zaposlenih do sastava, oblika i boje proizvoda te da svi dobitnici znaka provode HACCP sustav. Bulić napominje da bi nedjelja trebala biti radna jer proizvođači bez vlastite maloprodaju gube do 8 posto prometa.

Osobna karta

Kvalitetom protiv loših
Richemont klub je neprofitna udruga s više od trideset proizvođača i stručnjaka u pekarstvu i slastičarstvu utemeljena 2003. i dio je istoimene međunarodne asocijacije sa sjedištem u Luzernu. Akcijom “Richemont kvaliteta” želi se još više podignuti kvaliteta proizvoda, ali i ograditi od onih loših.

Komentirajte prvi

New Report

Close