Žito plasira novi brend ‘Dobro’

Autor: Miroslav Kuskunović/Agrobiz , 13. ožujak 2017. u 14:34
Promotivni štand za brend Dobro

Investicija u ovaj projekt i nove pogone započela je sredinom 2015., a vrijednost cijele investicije je oko 490 milijuna kuna.

Dobro je ime novog brenda trajnih mesnih proizvoda Žito grupe, a cijeli proces proizvodnje odvija se na slavonskoj zemlji, u krugu od 90 kilometara od proizvodnih pogona, što osigurava potpunu sljedivost i kontrolirani proces proizvodnje, otkrio nam je Marko Pipunić vlasnik Žita koje je ovih dana na tržište plasirao brendove mesnih proizvoda iz njihovih novih tvornica.

Investicija u ovaj projekt i nove pogone započela je sredinom 2015., a vrijednost cijele investicije je oko 490 milijuna kuna. Zaposleno je oko 100 novih ljudi od čega 15 mladih diplomiranih tehnologa. Svježe meso za proizvodnju dolazi isključivo od svinja iz Slavonije, čije podrijetlo se prati generacijama unazad. Svinje se hrane stočnom hranom iz tvornice Vitalka, koja je u sastavu Žito grupe, a žitarice i uljarice za stočnu hranu dolaze također s vlastitih polja Žito grupe.   Trajni mesni proizvodi Žito grupe sada su dostupni u većim poslovnicama Konzuma i Bille te svim poslovnicama Metroa, a uskoro i u drugim trgovačkim lancima, potvrdili su iz osječkog Žita.

"U skladu s imenom brenda Dobro želimo svojim primjerom potaknuti ljude da čak i kad je to teži put, uvijek biraju dobro. Želimo potaknuti u Slavoniji novi početak i stvaranje novih dobara, novih radnih mjesta i poslovnih prilika", ističe Pipunić. Jedan od primjera je i zapošljavanje mladih kroz projekt "Žito case study" u suradnji s Ekonomskim fakultetom u Osijeku u kojem je nova radna mjesta pronašlo 10-ak mladih ekonomista.

U želji nastavka dobre prakse odlučili su za promotivne aktivnosti brenda Dobro na prodajnim mjestima angažirati nezaposlene žene. Ideja je potekla od zaposlenica koje su sugerirale kako bi bilo dobro dati im priliku da se barem privremeno zaposle i prenose dalje tu zajedničku dobru energiju. Prve promotivne aktivnosti novog brenda tvrtka započinje ovog vikenda u svom rodnom gradu Osijeku, a potom će promocije uslijediti i u drugim većim gradovima: Zagreb, Rijeka, Split. Sve promotorice odabrane su u suradnji s agencijom Dekra usluge kako bi ih se zaposlilo u razdoblju promocija. Održana je i prva edukacija na kojoj su osječke promotorice upoznate s cijelom idejom i pričom brenda Dobro te tehnologijom proizvodnje. Imale su priliku i kušati nove proizvode kako bi što vjerodostojnije komunicirale benefite kupcima.

Komentirajte prvi

New Report

Close